پوستر سه بعدی نوعی دیوارپوش است که در سال های اخیر مورد استقبال مصرف کنندگان در سراسر کشورها قرار گرفته است. همچنین فروشگاه های پخش محصولات دکوراتیو، امکان چاپ پوستر سه بعدی سفارشی را نیز برای مشتریان علاقه مند به طرح های خاص و ویژه فراهم نموده است. بنابراین به راحتی می توان با استفاده از سبک و طرح مورد دلخواه، پوستر دیواری طرح دلخواه را نیز بر روی دیوار مشاهده نمود و از زیبایی بصری تصاویر بهره مند شد.

پوستر دیواری سه بعدی

پوستر دیواری تصاویر سه بعدی از سبک های نو و مدرن طراحی و چاپ کاغذ دیواری است که در بازار به وفور مشاهده می شود. از مهمترین ویژگی های انواع پوستر دیواری می توان به قابل شستشو بودن و تنوع طرح و قیمت ارزان، ابعاد متفاوت و استحکام بالا اشاره نمود. بدین وسیله می توان برای مدت زمان معلوم از مزایای پوستر دیواری بهره مند شد. پوستر دیواری سه بعدی انتزاعی، پوستر دیواری سه بعدی بناهای مجلل، پوستر دیواری سه بعدی طرح گل و ... نمونه های بارزی از چاپ پوستر دیواری 3D است که در بازار به عرضه می شوند. برای خرید پوستر دیواری سه بعدی حاشیه ی منبت کد 3D-038  به سایت مراجعه کنید.

قیمت پوستر سه بعدی

قیمت خرید پوستر دیواری سه بعدی وابسته به ابعاد پوستر و کیفیت کاغذ پوستر دیواری دارد. از این رو متناسب با سلیقه و بودجۀ مالی می توان انواع پوستر دیواری قیمت ارزان و یا قیمت بالا را با کیفیت عالی و طرح های زیبا و مورد پسند خریداری نمود. با خریدن پوستر دیواری کوچک نیز می توان تغییر بسزایی در فضاسازی دکوراسیون اتاق ها بوجود آورد و زیبایی خاصی به محیط بخشید. توجه داشته باشید که ملاک دوام پوستر دیواری، به کیفیت مواد تشکیل دهندۀ پوستر دیواری داد .

فروشگاه رونیا با کسب تجربیات فراوان در حوزۀ خرید و فروش انواع پوستر، توانسته زیباترین طرح های پوستر دیواری را با قیمت و شرایط مناسب در لیست محصولات پوستر دیواری قرار دهد.

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 649
نمایش همه
علاقه مندی ها ()