پارکت از جمله محصولات مصالح ساختمانی است که به منظور تزئین و طراحی دکوراسیون کف به کار گرفته می شود. مصرف کفپوش پارکت در سال های اخیر بیش از گذشته مشاهده می شود و علّت آن، تنوع طرح، قیمت ارزان و کیفیت عالی پارکت لمینت ها می باشد. در بازار پارکت چوبی و پارکت لمینت عرضه می شود که هر کدام به عنوان یک کفپوش برای مصارف پوشش کف استفاده می شود. برای خرید و فروش پارکت لمینت به سایت مراجعه کنید.

معرفی پارکت لمینت مرغوب

پارکت هایی که در بازار عرضه می شوند، طرفداران خاص خود را دارد و علاقه مندان به سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی انواع پارکت و پارکت لمینت سبک کلاسیک و مدرن را با کیفیت عالی و قیمت ارزان خریداری نمایند. پارکت لمینت برند استار لند از پارکت چامسون ترکیه برگرفته شده است که با استفاده از 4 کلیک قفل و بست می شود. این نوع پارکت لمینت می تواند گزینۀ مناسبی برای سبک دکوراسیون مدرن محسوب شود چون شامل طرح های مدرن و امروزی است که به راحتی می توان با چیدمان دکوراسیون مدرن هماهنگ ساخت. برای خرید پارکت چینی رنگ عسلی technology germany به سایت مراجعه کنید.

فروش پارکت ضد آب

پارکت لمینت به دلیل خاصیت ضد آب بود و استحکام بالای آن نسبت به جذب آب مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. از این رو از پارکت لمینت به عنوان پارکت لمینت ضد آب شناخته می شود. از دیگر مشخصه های پارکت لمینت می توان به ساخت پارکت لمینت در 5 کلاس اشاره نمود که نشان دهندۀ میزان مقاومت پارکت نسبت به میزان ترددها می باشد. از این رو اگر پارکت لمینتی را با کلاس AC 3 مشاهده نمودید، می توانید متوجه شوید که این نوع پارکت لمینت را می توان در مکان هایی با تردد متوسط به کار برد.

فروشگاه رونیا نیز با کسب تجربه های فراوان در فروش انواع پارکت ضد آب و مقاوم، می تواند شما مشتری گرامی را در جهت خرید مناسب ترین پارکت همراهی کند.

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 629
نمایش همه
علاقه مندی ها ()