دستگاه سیل وکیوم از کاربردی ترین دستگاه های صنعتی است که موجب رشد و توسعه صنایع مواد غذای، دارویی، بهداشتی و غیره شده است. دستگاه سیل وکیوم حرارتی و القایی را با یک هدف و کارایی های متفاوت طراحی و تولید نموده اند تا بتواند کمکی به صنعت گران در امر بسته بندی محصولات مختلف باشد.

انواع دستگاه سیل وکیوم

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، دستگاه سیل وکیوم حرارتی و دستگاه سیل وکیوم القایی دو نوع از انواع دستگاه بسته بندی است که در صنایع مختلف به کار گرفته می شوند. نحوۀ کارکرد دستگاه های سیل وکیوم حرارتی بدین شکل است که با المنت های حرارتی و پرس سلفون بر روی ظروف فرآیند بسته بندی را انجام می دهد. دستگاه سیل وکیوم القایی نیز امکان بسته بندی انواع ظروف درب دار را با سلفون آلومینیوم فراهم می سازد. قابل ذکر است که انواع دستگاه سیل وکیوم در ابعاد مختلف طراحی و ساخته شده اند که بتوان در خط تولید و یا روی میز از آنها بهره مند گشت. به عنوان مثال دستگاه سیل وکیوم رومیزی بهترین گزینه برای افرادی است که با کمبود فضا مواجه هستند و نیاز به دستگاه های کوچک و کم فضا را دارند.

قیمت خرید دستگاه سیل وکیوم

قیمت خرید و فروش دستگاه سیل وکیوم ارتباط مستقیم با کارایی و کیفیت دستگاه سیل بسته بندی دارد. از این رو امکان خرید دستگاه سیل وکیوم حرارتی یا القایی با قیمت ارزان فراهم می باشد و کارگاه های صنعتی کوچک و متوسط نیز می توانند با استفاده از دستگاه های بسته بندی مکانیزه میزان راندمان کاری خود را ارتقاء ببخشند. 

شرکت آراد ماشین چندین سال است که در صنعت طراحی و ساخت انواع دستگاه بسته بندی اعم از دستگاه های سیل وکیوم فعالیت دارد و زمینۀ فروش دستگاه بسته بندی سیل را با قیمت مناسب، گارانتی و خدمات پس از فروش فراهم می نماید.

شرکت آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02165766028 - 02165764367

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 809
نمایش همه
علاقه مندی ها ()