میز جلو مبلی یا میز عسلی یکی دیگر از تجهیزات تزئینی می باشد که در منازلی که دارای مبل می باشد برای قرار دادن وسایل پذیرایی از آنها استفاده می شود. امروزه در بازار انواع میز جلو مبلی را در طرح و رنگ های متنوع می توان خریداری نمود که انتخاب را برای خریداران راحت تر کرده است. همانطور که می دانید طرح، رنگ و جنس میز عسلی نقش بسزایی در چیدمان مبلمان دارد و در طراحی دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی مؤثر می باشد.

میزهای جلو مبلی از آن دسته تجهیزاتی محسوب می شود که با آنکه در سایزهای کوچک طراحی می شوند، نقش مهمی در ترکیب و هارمونی لوازم دکوراسیون ایفا می کند. همچنین می توان گفت میزهای عسلی جزء اجزای جدایی ناپذیر سالن نشیمن به حساب می آید.

انواع میز جلو مبلی

میز عسلی یا همان میز جلو مبلی یکی از ضروریات لوازم دکوری به شمار می آید که برای پذیرایی از میهمانان بسیار ضرورت دارد. به همین منظور زیبایی طرح و هارمونی رنگ میزهای جلو مبلی در نگاه میهمان بیشتر نمایان می شود. از این رو تولید کنندگان همواره در تلاش هستند میزهای جلو مبلی و عسلی را با طراحی های مدرن و بروز تولید کنند که امروزه می توانید تنوع محصولات چوبی را مشاهده نمائید.

انواع میز عسلی پایه ایفلی، میز عسلی های چهار تکه ای دو رنگ، انواع کنار مبلی تاشو خراطی، جلو مبلی های 4 تکه ای تاشو معرق دایره ای شکل، انواع میز عسلی چمدونی معرق و غیره را در بازار مشاهده کنید که بسیار متنوع می باشند و به شکل های متعددی در ابعاد متفاوت و به صورت ترکیبی در سایزهای کوچک تا بزرگ طراحی شده اند تا انتخاب را برای شما مشتریان سهل نمایند. 

خرید میز جلو مبلی

در حال حاضر خرید میز جلو مبلی یکی از ضروریات محسوب می شود که به همراه مبلمان برای سالن پذیرایی خریداری می شود تا بتواند بستر خدمات دهی به میهمان و افرادی که تمایل به نوشیدن و میل کردن را دارند، راحت تر نماید. به همین دلیل طراحان مبلمان، بر اساس تنوع مبلمان، میزهای عسلی را تولید و طراحی می کنند. معمولاً فروش میز جلو مبلی چوبی بیشتر از میز جلو مبلی فلز و شیشه ای می باشد و امروزه به نوعی طراحی می شوند که علاوه بر کارایی مفید، شیک و مدرن به چشم می آیند.

فروشگاه دیجی چوب که در عرصۀ تولید و پخش تجهسزات دکوراسیون داخلی فعالیت دارد، انواع میز عسلی و جلو مبلی را با قیمت ارزان و مناسب به فروش می رساند.

شماره تماس دفتر فروش:                             66300923 _ 021

شماره تماس دفتر فروش :                            41256562 _ 021

 برای سفارش و مشاوره با ما تماس بگیرید :

شماره موبایل تلگرام و واتس آپ :                   6231055 _ 0903 

دفتر اداری:

یافت آباد خیابان حیدری جنوبی خیابان آخوندی پلاک 68

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 787
نمایش همه
علاقه مندی ها ()