کابینت های چوبی به دلیل استفاده از چوب حس زنده و صمیمت در زندگی دارد. کابینت ها از جنس چوب های مختلفی ساخته می شوند و در بین مردم محبوبیت بالایی دارند ، کمتر کسی دیده می شود که از کابینت چوبی لذت نبرد و یا باب سلیقه ی او نباشد. کابینت کلاسیک از انواع کابینت های چوبی ساده و در عین حال زیبا هستند. مزیت های بسیاری که کابینت کلاسیک در مقابل کابینت های دیگر دارد قابلیت اجرای آن برای و مناسب هر دکوری می باشد. پس از کابینت کلاسیک می توان برای آشپزخانه های مختلف از جمله کوچک و بزرگ و مدرن و کلاسیک استفاده کرد.

مزیت خرید انواع کابینت کلاسیک

مزیت دیگر کابینت های آشپزخانه کلاسیک سفارش مدل دلخواهتان است که می توانید اندازه های دلخواه و مدل خود را به سازنده بدهید تا بر حسب سلیقه ی شما آن را بسازد. می توان در کابینت کلاسیک از طرح های سنتی و تاریخی استفاده نمود که در انواع دیگر کابینت نمی توان این طرح ها را ایجاد کرد. مزیت بسیار مهم کابینت کلاسیک جادار بودن  خیلی خوبش است که می توان وسایل را به خوبی در آن جای داد و فضای خوبی در اختیار داشت. رنگ بندی کابینت کلاسیک متنوع بوده و می توان انواع آن را انتخاب کرد. از معایب کابینت کلاسیک این است که برخی که از جنس های مرغوبتر ساخته شده اند قیمت های بالاتری دارند . دیگر عیب کابینت کلاسیکوزن بالای آن هاست .

طراحی  انواع کابینت کلاسیک

یک نکته ای که در کابینت کلاسیک بسیار اهمیت دارد استفاده از مصالح باکیفیت در آن هاست تا دوام بالایی داشته باشند. کابینت کلاسیک مانند دیگر کابینت ها دارای انواع مختلفی است که از انواع زیبای آن مدل های رومی ، نئو کلاسیک، ممبران، تمام چوب ، روکش چوبی ، ام دی اف، روکش پی وی سی و... می باشد که هر یک از این انواع دارای کیفیت های مختلف و قیمت های متفاوتی هستند که با توجه به بودجه ای که دارید می توانید انتخاب مناسبی از بین کابینت های کلاسیک داشته باشید. مجموعه آکاژو دیزاین با تجربه ای که در ساخت و طراحی  انواع کابینت کلاسیک دارد بهترین کابینت ها را برای شما در نظر گرفته است و امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم کرده تا خریدی راحت را داشته و از خرید خود لذت ببرند. برای انتقال به سایت مجموعه آکاژو دیزاین از طریق لینک اقدام فرمایید.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 623
نمایش همه
علاقه مندی ها ()