معمولا در هر آشپرخانه ای کابینت یافت می شود اما سوال مهم ای است که چه کابینتی بهتر است. در ابتدا توضیحی درباره ی انواع کابینت به شما می دهیم تا پاسخ سوال خود را بهتر بیابید.  کابیت های فلزی یکی از انواع باکیفیت کابینت آشپزخانه می باشد که برخی استیل هستند و با خاصیت ضدزنگ آن را می شناسند. از کابینت آشپزخانه فلزی استفاده ی بسیاری از زمان های قدیم تا بحال شده اما یکی از معایب کابینت آشپزخانه مناسب نبودن آن برای محیط های مرطوب می باشد بنابراین اگر در محیطی مرطوب و دارای رطوبت زیاد هستید این نوع کابینت به شما پیشنهاد نمی شود.

مدل های مختلف کابینت آشپزخانه

 کابینت های استیل به دلیل محدودیت طرح و رنگ کمتر به چشم می آیند ولی برای محیط های کاری مانند دفاتر کاری و رستوران ها بسیار مشاهده می گردد و کارامد خواهد بود. از کابینت آشپزخانه بسیار محبوب که امروزه بیشترین تعداد کابینت آشپزخانه را تشکیل داده کابینت های مدرن و کلاسیک است . این کابینت ها بر اساس فرم داخلی آشپزخانه تعیین می گردد و برای هر خانه ای متفاوت ساخته می شود.

کابینت آشپزخانه ام دی اف در طرح های مختلفی در بازار وجود دارد که می توانید برای خرید از یکی از فروشگاه ها برای ساخت و نصب کمک بگیرید.

فروشگاه آکاژو دیزاین از فروشگاه های معتبر برای خرید کابینت آشپزخانه

فروشگاه آکاژو دیزاین از فروشگاه های معتبر برای خرید انواع کابینت آشپزخانه می باشد که دارای تنوع بسیاری بوده و طرح های مختلف را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. برای خرید از طریق لینک می توانید به سایت مراجعه و کابینت آشپزخانه مناسب ساختمان خود را تهیه فرمایید. ما انواع کابینت را با بهترین کیفیت و قیمت برای شما در نظر گرفته ایم.پشتیبانی ما همه ساعته در خدمت شما هستند و می توانید درباره ی خرید خود با ما مشورت کنید. کابینت آشپزخانه را ارزان تر از بازار خرید کنید.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 629
نمایش همه
علاقه مندی ها ()