کابینت ها در انواع مختلفی در بازار وجود دارند اما ما برای خرید کابینت آشپزخانه باید چه چیز هایی را در نظر داشته باشیم. برای خرید انواع کابینت آشپزخانه در ابتدا باید جنس کابینتی را که می خواهیم داشته باشیم را لحاظ کنیم و سپس با آگاهی از انواع کابینت های آشپزخانه مورد نهایی را انتخاب کنیم. کابینت آشپزخانه در جنس های فلزی مخصوص مناطقی که رطوبت بالا ندارد بوده و می تواند با توجه به دوام بالایش ماندگاری خوبی داشته باشد همین طور کابینت های استیل به دلیل خاصیت ضدزنگ بودنش در رطوبت هم کارامد خواهد بود اما اینکه امروزه از این کابینت ها کمتر استقبال می شود به دلیل سادگی طرح این نوع کابینت آشپزخانه می باشد. کابینت های ام دی اف تشکیل شده از چوب های فشرده که در کیفیت های گوناگون در بازار موجود است مقاومت کمتری به نسبت کابینت استیل داشته اما دارای طرح های بیشتر و تنوع رنگی است که شاهد استفاده ی بسیار این نوع کابینت آشپزخانه در چند دهه ی اخیر و حال هستیم.

انواع کابینت آشپزخانه

 نوع دیگری از کابینت ها مابه ام دی اف بوده و از متریالی به نام ممبران استفاده می شود که ارزان تر از ام دی اف است ولی ماندگاری و مقاومت کمتری را در مقایسه با کابینت آشپزخانه ام دی اف دارد همچنین طرح های کلاسیکی را می توان از کابینت ممبران یافت. اگر شما نمی خواهید خیلی برای کابینت آشپزخانه هزینه کنید می تواند از کابینت ممبران استفاده کنید. بسیار مهم است که کابینت ممبران از کدام تولیدی خریداری می شود زیرا بسیاری از تولیدی ها این نوع کابینت را با کیفیت خوب به سرانجام نمی رسانند. کابینت های هایگلاس نوع دیگری از انواع کابینت آشپزخانه می باشد که شبیه به کابیتنت ام دی اف بوده اما لایه ای براق و درخشنده روی آن را ی یرد و در مکان های لوکس بسیار دیده می شود. کابینت هایگلاس به دلیل درخشندگی آن بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته و مقاومت آن بیشتر از ام دی اف می باشد. دلیل مقاومت کابینت هایگلاس ، لایه ای است که روی آن قرار گرفته ولی در صورتی که این لایه از بین رود مشابه ام دی اف خواهد بود.

مجموعه آکاژو دیزاین تمامی انواع کابینت ها را با کیفیت بسیار بالا به مشتریان خود عرضه می دارد. مجموعه آکاژو دیزاین به دلیل تنوع در محصولات و قیمت های پایین توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد. برای خرید از طریق لینک اقدام کنید.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 602
نمایش همه
علاقه مندی ها ()