کابینت ممبران از انواع کابینت های جدید است که می توان سبک های مختلفی نظیر مدرن و کلاسیک را روی آن اجرایی کرد. کابینت ممبران شامل روکشی است پی وی سی بوده و با ساتفاده زا آن هم لایه ی خامی روی کابینت تشکیل می شود که جلوه ی زیبایی دارد و هم حالت کابینت های چوبی را تداعی می کند. تین روکش علاوه بر زیبایی باعث مقاومت کابینت ها هم می شود و همین طور با ایجاد روکش پی وی سی درزهای کابینت پنهان مانده و بدون درز به نظر می رسد. انواع کابینت ممبران را در طرح های مختلفی در بازار  می توان یافت که اغلب مغذی این نوع کابینت ها از ام دی اف است ولی در برخی نمونه های چوبی و نئوپان نیز به چشم می خورد. کابینت ممبران مزیتی که دارد این است که همانند کابینت های جچوبی می توان روی آن را طرح داد ولی قیمت بسیار مناسب تری نیبت به کابینت های چوبی دارد. کابینت ممبران پس از ساخت لایه دار می شود یا به عبارتی وکیوم می گردد یعنی در ابتدا طرح مورد نطر روی آن زده می شود و کابینت ساخته می شود و مرحله ی آخر است که کابینت ممبران وکیوم می گردد که این کار توسط دستگاه های مخصوص انجام می گردد.

خرید انواع کابینت ممبران

بنابراین برخی کابینت ممبران را با نام کابینت وکیوم می شناسند. یکی از دلایل زیبایی کابینت ممبران شباهت بسیار آن با کابینت های تمام چوب است که با هزینه ی کم می توانید این زیبایی را به وجود بیاورید. کابینت ممبران بسیار لوکس و جذاب هستند و دارای رنگ بندی بسیاری می باند که می توانید به راحتی رنگ دلخواهتان را بیابید. ساخت کابینت ممبران بسیار اهمیت دارد زیرا از حکاکی گرفته تا لایه ی پی وی سی آن باید به درستی انجام گیرد زیرا حکاکی ها قبل از وکیوم انجام می گیرد و اگر قسمتی جا بماند کار دشوار خواهد بود و یا اگر لایه ی وکیوم به درستی انجام نگردد یا از چسب های مرغوب استفاده نشود نتیجه خوب نخواهد بود

مجموعه آکاژو دیزاین با تجربه و مهارتی که پرسنلش در ساخت کابینت ها از جمله کابینت ممبران دارند می توانند به خوبی و با کیفیت بالا کابینت ها را ساخته و تمام اصول را به دقت در کابینت ها لحاظ کنند. برای خرید انواع کابینت ممبران می توانید از طری قلینک به سایت مجموعه آگاژو دیزاین مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 599
نمایش همه
علاقه مندی ها ()