کمد دیواری یکی از اصلی ترین لوازم برای دکوراسیون داخلی به شمار می رود که بسیار کاربردی بوده و امروزه در بیشتر خانه ها انواع آن را مشاهده می کنیم. با استفاده از کمد دیواری وسیله های بسیاری که باید دور از چشم باشد در آن قرار گرفته و اتاق بسیار مرتب و زیبا خواهد بود و از شلوغی منازل می کاهد. شما می توانید از انواع کمد دیواری نهایت استفاده را داشته باشید و با جداسازی قسمت ای مختلف آن برای تمامی وسایل در حد ظرفیت آن جا داشته باشید. کمد دیواری ها با ظرفیت های دلخواه برای شما ساخته می شوند. کمد دیواری با جنس های بهتر ، هزینه ی بیشتری دارد اما با توجه به این که از کمد دیواری می توانید سال ها استفاده کنید بهتر است برای ساخت از جنس های بهتر استفاده کنید. در کمد دیواری می توانید بخش هایی را برای ایجاد میز تحریر و آویز لباس و تخت قرار دهید. برای منازلی کخه جای کافی برای تخت خواب ندارند و یا می خواهند از فضای اتاق خواب به طور کانل استفاده کنند بسیار خوب است که از تخت خواب هایی کمه داخل کمد دیواری جای می گیرند اسفاده کنند زیرا در زمان دلخواه این تخت خواب ها باز شده و سپس جمع می شوند.

خرید و فروش انواع کمد دیواری

معمولا کمد دیواری در خانه های ایرانی دیده می شود و با توجه به آپارتمانی شدن خانه ها و فضای اندک برای وسیله هایشان بهترین راه ساخت کمد دیواری است. شما می توانید از دیوار های ناصاف و فضاهای بلااستفاده و نازیبا نیز برای انواع کمد دیواری باکسی استفاده کنید و با ایجاد کمد دیواری به دیوار هم زیبایی ببخشید. فروشندگان بسیاری در زمینه ی کمد دیواری فعالیت دارند که اغلب خود سازنده بوده و می توانید با قیمت بهتری کمد دیواری را از آن ها خریداری کنید. پس حتما به مراکر معتبر مراجعه کنید تا یک انتخاب خوب و محصول باکیفیتی را در دست داشته باشید.

امروزه مراکزی که بتوانند طرح دلخواه شما را با بهترین کیفیت و قیمت ارزان انجام دهند زیاد نیست و بسیاری از فروشگاه ها متاسفانه به جنیس به کار رفته در کمد دیواری دقت ندارند و هدفشان فروش یکباره است اما مجموعه آکاژو دیزاین با سابقه ی درخشانی که در تولید محصولات چوبی دارد مشتریان خود را راضی نگه داشته و مشتریانی همیشگی دارد. برای خرید از مجموعه آکاژو دیزاین به سایت مراجعه کنید.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 622
نمایش همه
علاقه مندی ها ()