کاغذ دیواری از محصولات دکوراسیون داخلی است که از گذشته تا کنون طرفداران خاص خود را دارد. از این رو فروش کاغذ دیواری افزایش یافته است و موجب خلق آثار جدید در طراحی کاغذهای دیواری می باشیم. از جمله محصولات جدید کاغذهای دیواری می توان به کاغذ دیواری نقش برجسته 3D اشاره نمود که در بازار با نام پوستر کاغذ دیواری سه بعدی شناخته می شود و تا کنون علاقه مندان زیادی را به خود جذب نموده است.

خرید و فروش کاغذ دیواری بر اساس برند، طرح و ابعاد صورت می گیرد. بنابراین قیمت کاغذ دیواری نیز به این فاکتورهای اصلی بستگی دارد و به راحتی می توان انواع کاغذ دیواری ارزان و در عین حال با کیفیت خریداری نمود.

معرفی کاغذ دیواری 3D

در رابطه با کاغذهای دیواری 3D نقش برجسته می توان به تنوع طرح و رنگ این نوع کاغذهای دیواری اشاره نمود. همچنین قابل شستشو می باشد و با استفاده از دستمال مرطوب و نم دار، به راحتی می توان آلودگی ها را از روی سطوح کاغذ دیواری مرتفع ساخت. همچنین به دلیل سبک کاغذهای دیواری سه بعدی مدرن، حس اشکال و تصاویر چاپ شده بر روی کاغذهای دیواری نمای واقعی تری را از آنها به نمایش می گذارد و زیبایی خاصی به پیرامون محیط می بخشد. برای خرید کاغذ دیواری آرتکس به سایت مراجعه کنید

چاپ کاغذهای دیواری اشعار و خطوط نستعلیق نیز در جای خود، بسیار زیبا و چشمگیر می باشند. با نصب کاغذ دیواری شعر و خط، فضای دکوراسیون را به عرصۀ فرهنگ و ادب سوق می دهد. به همین جهت علاقه مندان عرصه شعر و هنر به این نوع سبک کاغذ دیواری هنری و ادبی علاقۀ بیشتری نشان می دهند. همچنین استفاده از کاغذ دیواری شعر و خط نستعلیق با عنوان کاغذهای دیواری سبک مدرن نیز یاد می شود و متناسب با فضای دکوراسیون مدرنیزه می باشد.

پخش انواع کاغذ دیواری در تهران

در ابتدا گسترش و توسعۀ فروش و پخش انواع کاغذ دیواری در استان تهران نسبت به دیگر شهرستان ها بسیار زیاد بود ولی در حال حاضر خرید و فروش کاغذ دیواری در سایر شهرستان ها نیز رونق یافته است. بنابراین اکثر فروشگاه های فروش کاغذ و پوستر دیواری در تهران، پخش محصولات دکوراتیو خود را به دیگر شهرستان ها گسترش داده اند.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس که چندین سال است سابقۀ خرید و فروش انواع کاغذ دیواری، پوستر دیوای و غیره را در استان تهران دارد، امکان سفارش و خرید اینترنتی کاغذ دیواری را برای مشتریان خارج از تهران، در سایر شهرسستان ها فراهم نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 632
نمایش همه
علاقه مندی ها ()