کاغذ دیواری یکی از گزینه های طراحی دکوراسیون می باشد که افراد خلاق و نکته سنج با نگاهی متفاوت از سبک های مختلف کاغذ دیواری برای تزئین اتاق نشیمن، اتاق خواب، محیط اداری و غیره بهره می گیرند. حتی با خرید ارزان کاغذ دیواری می توانید زیبایی جذاب و خیره کننده ای را خلق کنید و این تصور را بوجود آورید که در محیط متفاوت و در عین حال زیبایی به سر می برید و احساس خوشایندی را برای افراد ایجاد کنید.

کاغذ دیواری برجسته

در این چند سال اخیر شاهد چاپ کاغذهای دیواری در طرح های مختلف می باشیم که می توانیم به کاغذهای دیواری برجسته اشاره کنیم که بسیار زیبا، شکیل و لوکس می باشند. به عبارتی نقوش کاغذ دیواری برجسته را می توان به راحتی لمس کرد که این مسئله زیبایی و درخشش خاصی را برای کاغذهای دیواری بوجود آورده است. اکثر آلبوم های کاغذ دیواری شامل یکسری طرح های برجسته می باشند که مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. آلبوم کاغذ دیواری طرح پرنسا، آلبوم کاغدهای دیواری لجند، آلبوم کاغذ دیواری لامودا، آلبوم کاغذ های دیواری والریا و آلبوم های فراوان دیگری وجود دارند که شامل انواع کاغذ دیواری برجسته می باشند که در طرح های مدرن و کلاسیک و همچنین از جنس نانو چاپ شده اند. برای خرید کاغذ دیواری جیسون  به سایت مراجعه کنید.

پخش کاغذ دیواری در تهران

استفاده از کاغذهای دیواری از سال های دور در فضای دکوراسیون قابل مشاهده بود و در دنیای امروز نیز چاپ کاغذ دیواری با تغییر و تحول روبرو شده است و موجب گشته محصولات متنوعی را از دستۀ کاغذهای دیواری رویت کنیم که بسیار زیبا و جذاب می باشند.

فروشگاه دکور آفیس به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر، پخش انواع کاغذ دیواری ساده و طرح برجسته را علاوه بر تهران در سایر شهرستان ها با قیمت ارزان و کیفیت مناسب انجام می دهد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 648
نمایش همه
علاقه مندی ها ()