پارکت

دکوراسیون نقش بسیار مهمی را در زندگی ما ایجاد می کند. به همین منظور طراحی داخلی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای کف سازی امروزه از پارکت های چوبی استفاده می شود. پارکت مصالحی از جنس چوب فشرده است که لایه ای روی آن را پوشانده و معمولا در طرح چوب می باشد. پارکت ها سبک هستند و همین امر برای نصب راحت به ما کمک کی کند. پارکت ها را به وسیله ی چسب مخصوص به کف می چسبانند و بدین ترتیب پارکت های باکیفیت از جای خود تکان نمی خورد. پارکت ها به دلیل عایق بودن مانع عبور انرژی و سر و صدا می شود که این یکی از مزایای این کف پوش ها می باشد. کف پوش پارکت زیبایی بسیار زیادی دارد و به صرفه می باشد و می توان سال ها از آن استفاده کرد، شاید برای شما این سوال پیش بیاید که در زمان خراب شدن لایه ی رویین چه باید کرد زیرا پارکت ها نیز مانند کفپوش های دیگر بر اثر وارد شدن صدمات و خراش دچار خرابی می شوند اما ما می توانیم برای زیبایی مجدد آن لایه ی رویین را ترمیم کنیم که این کار توسط شرکت های دکوراسیون انجام می گیرد. پارکت در تنوع و رنگ بندی بوده و می توان با توجه به دکوراسیون نوع مورد نظر را انتخاب کرد. برای اطلاع از قیمت پارکت باکیفیت به سایت مراجعه کنید.

انواع دیگر از پارکت ها که جدید تر هستند پارکت لمینت نام دارند. پارکت لمینت همانند پارکت ها بوده و از همان بافت تشکیل می شود و تنها فرق آن ها داشتن لایه ای اضافه بر روی پارکت می باشد ک استفاده از این لایه به مقاومت پارکت ها در مقابل صدمات کمک می کند. همچنین لایه ی رویین پارکت لمینت سبب زیبایی و جلای آن شده و به همین خاطر بسیاری از افراد پارکت لمینت را به پارکت های معمولی ترجیح می دهند. هزینه ی نصب پارکت لمینت ایشیک با وجه به متراژ تعیین می گردد.

خرید و فروش پارکت ها در سط بازار بسیار گسترده وجود دارد و در انواع کیفیت و قیمت ها وجود دارند. بنابراین شما هم اگر می خواهید پارکت کفپوش را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه کنید می توانید از طریق لینک به سایت فروشگاه دکورافیس مراجعه کنید و پارکت مورد نظر خود را تهیه نمایید. فروشگاه دکورافیس از بزرگ ترین فروشگاه ها در زمینه ی انواع لوازم دکوراسیون از قبیل کف پوش پارکت و تابلو و انواع پوستر دیواری وکاغذ دیواری و... می باشد که برای این که یک دکوراسیون زیبایی داشته باشید به سایت دکورافیس مراجعه کنید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 636
نمایش همه
علاقه مندی ها ()