پوستر کاغذ دیواری از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و طرح های متنوعی را شامل می شود. معمولاً فروش بهترین پوستر کاغذ دیواری به صورت رول و یا چند تکه ای می باشد. از این رو پوسترهای دیواری را می توان به راحتی بر روی دیوار نصب نمود. نکتۀ قابل توجه در رابطه با پوسترهای کاغذ دیواری، یکپارچگی طرح می باشد که یک طرح کلی را نشان می دهد و این در صورتی است که کاغذ دیواری از تکرار تصاویر به وجود می آید.

تنوع طرح پوستر کاغذ دیواری

با استفاده از پوسترهای دیواری می توان تنها بخشی از دیوار را پوشاند و نیاز به پوشش کامل دیوارها ندارد چون همانطور که پیش از این بیان شد، یک طرح کلی را نمایش می دهد. به عنوان مثال پوسترهای دیواری طبیعت، نمای کاملی از تصویر طبیعت را نشان می دهد که بسیار زیبا و دلنشین می باشد. چاپ پوستر کاغذ دیواری که همان پوستر دیواری می باشد در ابعاد مختلف صورت می گیرد و به صورت چند تکه ای طراحی می شود که در کنار یکدیگر تصویر کلی را به وجود می آورد. بنابراین می توان برای پشت میز تلویزیون از پوستر دیواری پشت تلویزیون استفاده نمود که نمای دیوار را زیباتر و جذاب نمایش دارد. برای خرید اینترنتی پوستر دیواری مشاغل به سایت مراجعه کنید.

 

قیمت پوستر کاغذ دیواری

قیمت پوستر کاغذ دیواری به فاکتورهای مختلفی چون فاکتورهای قابل شست و شو بودن، ابعاد، جنس کاغذ پوستر دیواری، طرح و نوع تکنولوژی چاپ پوستر دیواری می باشد. در نتیجه پوستر دیواری ارزان و قیمت مناسب را می توان تهیه نمود و برای زیبا کردن دکوراسیون بر روی دیوار نصب نمود.

فروشگاه دکور آفیس سال های متوالی است که در حوزۀ خرید و فروش انواع پوستر کاغذ دیواری فعالیت دارد و با استفاده از پرسنل مجرب و حرفه ای، قادر به ارائه خدمات راهنمائی برای خرید بهترین پوستر کاغذ دیواری به مشتریان گرامی به صورت تضمین شده می باشد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 681
نمایش همه
علاقه مندی ها ()