پوستر کاغذ دیواری شامل تصاویر متنوع چون تصاویر مناظر طبیعی، اشکال هندسی و انتزاعی، شخصیت های کارتنی، مشاغل و هر تصویر مورد دلخواه دیگر می باشد. به عبارتی می توان سفارش پوستر کاغذ دیواری را با طرح مورد دلخواه بدهید و پوستری با تصویر ویژه و منحصر به فرد داشته باشید. اگر تمایل به داشتن محیطی زیبا و چشمگیر می باشید، می توانید با استفاده از پوستر و کاغذ دیواری این خاص بودن را بوجود آورید و از زیبایی تصاویر پوستر دیواری لذت فراوان ببرید.

انواع پوستر کاغذ دیواری

قابل ذکر است که تنوع کاغذ دیواری بسیار زیاد می باشد و در حال حاضر شاهد انواع پوستر کاغذ دیواری در مراکز فروش محصولات کاغذ دیواری و پوستر دیواری می باشیم. کاغذ دیواری برجسته و پوستر دیواری سه بعدی از انواع کاغذ دیواری چاپ شده می باشند، که با استفاده از ماشین آلات چاپ پیشرفته طراحی می شوند. از جدیدترین سبک های طراحی کاغذ پوستر دیواری می توان به چاپ پوستر کاغذ دیواری کودک اشاره نمود که از تصاویر شخصیت های کارتنی الهام گرفته شده اند و بر روی کاغذ دیواری چاپ می شوند که زیبایی خاصی را برای اتاق فرزندان بوجود می آورد. به همین دلیل با استفاده از پوستر دیواری مناسب و ارزان می توان جلوۀ دکوراسیون را بهبود بخشید و زیباتر نمود. برای سفارش پوستر دیواری کودک به سایت مراجعه کنید. برای خرید به سایت مراجعه کنید.

 

خرید و فروش پوستر کاغذ دیواری

در سراسر جهان خرید و فروش پوستر کاغذ دیواری در طرح، کیفیت و قیمت های متفاوت صورت می گیرد که ارتباط مستقیم با سلیقۀ مردم دارد. به عنوان مثال در ایران انواع پوستر دیواری ایرانی چاپ می شود که دارای طرح های اشعار و خطوط نستعلیق می باشند که مختص فرهنگ ایران می باشند.

در نتیجه می توانید بر اساس سلیقۀ شخصی خود، سفارش چاپ پوستر دیواری با تصویر دلخواه خود را به فروشگاه دکور آفیس دهید و از زیبایی پوستر مورد نظر خود لذت ببرید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 613
نمایش همه
علاقه مندی ها ()