طرح توجیهی از مهمترین کارهای خدماتی است که به عنوان کانون مشاوران طرح توجیهی یاد می شود. شرکت مهندسین مشاور مطصا با هدف توسعه و بهبود عملکرد سیستم های مهندسی و همچنین افزایش احتمال موفقیت در پروژه های کسب و کار اقدام به ارائه خدمات مشاوره های طرح توجیهی و نظارتی، بررسی امکا سنجی، ارائه خدمات فنی و مهندسی می نماید. هدف بنگاه های مشاوره سرمایه گذاری و مهندسی این است که بتوانند تمام جوانب کاری انجام یک پروژه مهندسی را به طور کامل مورد بررسی قرار دهند و سپس اقدام به راه اندازی عملیات نمایند تا صد در صد احتمال موفقیت داشته باشد.  برای سفارش بهترین طرح توجیهی به سایت مراجعه نمایید.

شرح خدمات طرح توجیهی

شرح خدمات طرح توجیهی عبارتند از خدمات مشاوره امکان سنجی اقتصادی، ارائه طرح های توجیهی فنی و اقتصادی که شامل بررسی میزان سرمایه گذاری، برآورد هزینه ها، سطح عملیات پروژه، بررسی فعالیت های فنی و مهندسی، بررسی مجوزهای مورد نیاز و ... می باشد. در ننتیجه اگر قصد شروع یک پروژه و عملیات اقتصادی و فنی کوچک و بزرگ دارید، می توانید برای مشاوره میزان موفقیت کسب و کار و پروژۀ خود با بنگاه خدمات طرح توجیهی مشورت نمائید و با برنامه ریزی کامل اقدام شروع فعالیت نمائید. برای اطلاع از سفارش طرح توجیهی رنگ پایه آبی  با ما تماس بگیرید.

سرمایه گذاری و استفادۀ هوشمندانه از افراد خبره و متخصص پیش از شروع سرمایه گذاری های اقتصادی و بین المللی می تواند شما را از نتیجۀ کارتان آگاه سازد و در صورت نیاز مانع از بروز خسارت های کلان در میان پروژه های کاری شوید. در واقع دریافت خدمات طرح های توجیهی برای تمام صنایع از قبیل صنایع کشاورزی، صنایع غذایی، صنایع پزشکی، صنایع پتروشیمی و صنعتی، صنایع معدن و ... یک نیاز اساسی محسوب می شود و مدیران فعال و هوشمند باید به دنبال پیش برد اهداف خود به صورت کاملاً منطقی و بررسی تمام زوایای مالی و اقتصادی باشد تا حین انجام عملیات با مشکلات اقتصادی روبرو نشوند.

آدرس :تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴    

  تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک : 
info@matsa.co

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 717
نمایش همه
علاقه مندی ها ()