طرح توجیهی شامل طرح توجیهی صنعتی، طرح توجیهی کشاورزی، طرح توجیهی دامپروری، طرح توجیهی خدماتی، طرح توجیهی گردشگری و سایر صنایع می باشند که هدف و مسائل پیشروی اجرای پروژه های کاری مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته می شوند. شرکت مهندسین مشاور مطصا با جمع آوری گروه فنی و اقتصادی توانمند توانسته است خدمات تخصصی طرح توجیهی، اقتصادی و سرمایه گذاری را به شرکت های صنعتی بزرگ و کوچک ارائه دهد تا اهداف و چشم اندازهای پیشروی پروژه های اجرایی در دست کار را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و نتایج موفقیت آمیزی را به ثبت برسانند. برای ارائه خدمات طرح توجیهی به سایت مراجعه نمایید.

معرفی طرح توجیهی خدماتی

مباحث طرح توجیهی بسیار گسترده می باشد و شامل تمام صنایع می شود و صنایع مختلف می توانند با ارائه طرح موضوع و میزان سرمایۀ خود با شرکت های مهندسی مشاور سرمایه گذاری، بهترین ایده کسب و کار را دریافت کنند و میزان موفقیت خود را برای ایجاد کسب و کار و سایر پروژه ها افزایش دهند. هدف از ارائه خدمات طرح توجیهی و اعتبارسنجی در واقع تعیین میزان سوددهی و همچنین امکان سنجی اجرای یک پروژه می باشد. بنابراین با بررسی و تجزیه و تحلیل تمام جنبه های کاری یک پروژه می توان به چشم انداز نهایی پروژه ها پی برد و میزان موفقیت اجرای عملیات را بدست آورد. برای اطلاع از سفارش طرح توجیهی پرورش کرم ابریشم  با ما تماس بگیرید.

برای راه اندازی کسب و کار و پروژه های اجرایی از قبیل احداث مجموعه ورزشی و تفریحی، اجرای پروژۀ مراکز درمانی، اجرای پروژه های ساخت و ساز و مسائلی از این قبیل نیاز به بررسی و تحقیق های فراوان دارد تا علاوه بر اجرای دستورالعمل ها، میزان سرمایه گذاری و تأمین وسایل و تجهیزات مورد نیاز پروژه قابل تهیه باشد. به همین دلیل با استفاده از کانون مشاوران طرح توجیهی می توان مسائل امکان سنجی، میزان سرمایه، تسهیلات و مسائل توجیه فنی و اقتصادی را بررسی نمود و سپس اجرای پروژه را راه اندازی نمود.

آدرس :تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴    

  تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک : 
info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 684
نمایش همه
علاقه مندی ها ()