طرح توجیهی از جمله خدمات مشاوره ای است که شرکت های فنی و اقتصادی با گرد آوری تیم متخصص و مجرب که آگاهی کامل نسبت به اجرای پروژه ها و مسائل اقتصادی و بازار کار دارند، به بنگاه هایی که تازه در حال تأسیس می باشند ارائه می دهند. شرکت مهندسین مشاور مطصا نیز از جملۀ شرکت های ارائه دهنده و نگارش طرح توجیهی می باشند و طرح های نیازمند سرمایه گذاری را از پیش از شروع پروژه مشخص می کنند تا زمینۀ موفقیت پروژه را بهبود ببخشند. برای سفارش بهترین طرح توجیهی به سایت مراجعه نمایید.

معرفی کانون مشاوران طرح توجیهی

کانون مشاوران طرح توجیهی محلی است که افراد خبرۀ فنی و اقتصادی در کنار یکدیگر تمام مسائل مرتبط با راه اندازی پروژه را مورد تجزیه  تحلیل قرار می دهند و پس از بررسی کلیه جوانب کسب و کار، میزان سرمایه گذاری، ارائه لیست تجهیزات مورد نیاز، هزینۀ تأمین وسایل نقلیه، امکان سنجی میزان موفقیت پروژه، نرخ بازگشت سرمایه، تخمین هزینه های احتمالی، میزان تأمین نیرو و مسائلی از این قبیل فرآیند اجرای پروژه را تسریع می کنند. برای اطلاع از سفارش طرح توجیهی مصنوعات از چرم طبیعی  با ما تماس بگیرید.

 

آگاهی از مسائل مرتبط با بخش مالی که در برگیرندۀ میزان اعتبارات اولیه برای راه اندازی و ادارۀ پروژه می باشد، لازم و ضروری است تا نسبت به نرخ بازگشت سرمایه اطلاعات جامعی به دست آورد. بیان جوانب مسائل تسهیلاتی که برای راه اندازی پروژه به کار گرفته می شود نیز به عنوان یکی دیگر از خدمات مشاور طرح توجیهی است که مبتنی بر داده ها و اسناد معتبر می باشد که حین اجرای پروژه باید نسبت به آن اطلاعات جامعی داشت.

نظارت و مدیریت پروژه از دیگر خدمات بنگاه مشاوران طرح توجیهی است تا با بررسی و نظارت کامل بتوانند بر درصد میزان موفقیت و سرعت اجرای زیرساخت های پروژه بیفزایند. توجه به خدمات طرح توجیهی می تواند خیلی از هزینه های اضافی را بکاهد و در نتیجه میزان سرمایه گذاری کاهش پیدا کند.

آدرس :تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴    

  تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک : 
info@matsa.co

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 710
نمایش همه
علاقه مندی ها ()