پرده چاپی حاصل تکنولوژی جدید در ساخت دستگاه های مدرن چاپ می باشد که قابلیت چاپ انواع تصاویر را بر روی انواع پارچه پرده دارند. برای خرید پرده چاپی سفارشی یا پرده چاپی آماده بهتر است به فروشگاه های عرضۀ لوازم و تجهیزات دکوراسیون داخلی و پرده های چاپی مراجعه نمائید. همانطور که می دانید طرح و ابعاد پرده از مهمترین لوازم دکوراسیون منازل و محیط های اداری محسوب می شود که می تواند تأثیر بسزایی در حس نشاط، شادابی و سر زندگی ساکنین و مراجعه کنندگان به آن محیط داشته باشد. به همین دلیل افراد خلاق با ایجاد خلق آثار جدید، امکان چاپ بر روی پارچه را بوجود آورند تا زندگی را از یکنواختی و سادگی خارج کنند. در موقعیت و مکان مناسب می توان از زیبایی هایی که انواع پرده چاپی به وجود می آورد، بهره مند گشت و نمای محیط را متحول، خاص و زیبا نمایش دهیم.

جنس پرده چاپی

همانطور که پیش از این اشاره شد، امکان چاپ تصویر بر روی هر نوع پارچۀ پرده چون مخمل، حریر، نخی، کتان، دانتل و نخ ابریشم فراهم می باشد، بدون آنکه صدمه ای به بافت پارچه های پرده بوجود آورد. از این رو به راحتی می توان سفارش چاپ طرح های مورد دلخواه خود را بر روی هر نوع پارچه ای بدهید تا هارمونی مورد دلخواه خود را با پارچۀ مبلمان، فرش و لوازم دکوری فضای داخلی حفظ کنید. از جمله های طرح های پرفروش پرده های چاپی می توان به فروش انواع پرده چاپی طرح گل ، انواع پرده پانچ چاپی طرح های کارکترهای کودکانه، پرده های چاپی تصاویر چهره و موارد متنوع دیگر اشاره نمود که حتی می تواند تصاویرً شخصی نیز سفارش دهید.

بنابراین به راحتی می توانید زیبایی خاصی به محیط داخلی اتاق شخصی و سالن پذیرایی خود دهید و مطمئناً چشم میهمانان خود را متحیر نمائید.

خرید ارزان پرده چاپی

خرید ارزان پرده چاپی ارتباط مستقیم با جنس پارچه، طرح و ابعاد پرده دارد. به همین دلیل می توانید هم خرید پرده چاپی ارزان داشته باشید و هم گران ترین پرده چاپی را خریداری نمائید. لیکن در حالت کلی پرده های چاپی با کیفیت چاپ می شوند و دارای قابلیت شستشو می باشند و ثبات رنگ و طرح خود را حفظ می کنند.

فروشگاه دکور آفیس در عرصۀ تأمین انواع لوازم دکوراسیون داخلی فعالیت دارد. از این رو چاپ و فروش انواع پرده چاپی را در طرح های متنوع و همچنین سفارشی انجام می دهد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 697
نمایش همه
علاقه مندی ها ()