پارکت از دسته محصولات دکوراسیون داخلی محسوب می شود که متناسب با پوشش کف ساخته شده اند. کفپوش پارکت از ابتدای ساخت، مورد استقبال طرفداران قرار گرفته شد و افراد زیادی تمایل خود را نسبت به پوشاندن کف آشپزخانه، سالن پذیرایی و اتاق های منزل خود نشان دادند. کفپوش پارکت از برش های الوار ساخته شده اند، نمای رگه های چوب را به وضوح نمایش می دهند و این مسئله زیبایی منحصر به فرد پارکت ها تکمیل نمود. به همین دلیل مکان هایی که از پارکت ها استفاده نموده اند، حس لطیف طبیعت را در افراد ایجاد می کنند و فضای گرمی را برای ساکنین محیا می سازد. نکتۀ قابل توجه در رابطه با پارکت ها، مسئلۀ مقاومت پایین پارکت نسبت به آب می باشد. به همین دلیل تولید کنندگان با بررسی و تحقیق توانستند پارکت لمینت را تولید کنند که از مقاومت بالایی برخوردار می باشند.

انواع پارکت لمینت

با معرفی ساختار پارکت های لمینت می توان به این مسئله پی برد که ضد آب و مقاوم می باشند. ضمن آنکه نصب پارکت لمینت بسیار ساده است و با کلیک های تعبیه شده بر روی لمینت ها، بر روی کف نصب می شوند. از این رو کشورهای مختلف تصمیم به ساخت پارکت لمینت نمودند و در حال حاضر انواع پارکت لمینت ایرانی، انواع پارکت لمینت آلمانی، انواع پارکت لمینت ترکیه ای و دیگر کشورها را می توان مشاهده نمود که همۀ پارکت هایی که تولید می شوند دارای ویژگی های ظاهری متفاوتی می باشند که باعث خلق دکوراسیون های زیبا و منحصر به فرد شده اند. برای اطلاع از قیمت خرید پارکت لمینت استارلند به سایت مراجعه کنید.

از دیگر ویژگی های کفپوش لمینت می توان به استحکام بالای لمینت به ضربه و میزان سایش اشاره نمود که نسبت به شرایط محیطی بسیار مقاوم می باشند. همچنین تولید کنندگان پارکت لمینت، آنها را در کلاس های مختلف تولید می کنند تا دارای قیمت ارزان و کیفیت عالی باشند و کارایی لازم را در موقعیت مناسب داشته باشند.

خرید پارکت لمینت

به عنوان مثال پارکت لمینت کلاس AC1 ارزان تر از پارکت لمینت AC4 و AC 5 می باشد. در نتیجه به راحتی می توان مناسب ترین خرید را برای پوشش کف داشته باشید و در عین حال ارزان و مقاومت بالایی را خود نشان دهند. توجه داشته باشید کفپوش ارزان را ملاک خرید قرار ندهید.

برای أخذ مشاوره برای خرید مقاوم ترین پارکت لمینت، می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه دکور آفیس تماس بگیرید و نسبت به قیمت انواع پارکت لمینت آگاهی پیدا کنید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 608
نمایش همه
علاقه مندی ها ()