پارکت یکی از انواع کفپوش موجود در بازار می باشد که بسیار زیبا و شکیل می باشند. انسان ها علاقۀ زیادی به تنوع و زیبایی محیط پیرامون خود دارند، به همین دلیل محصولات متنوعی را در عرصۀ دکوراسیون داخلی تولید نموده اند. فروش انواع پارکت چوبی و لمینت از جملۀ این موارد می باشند. پارکت ها به دلیل اینکه از چوب طبیعی ساخته شده اند، زیبایی و جلوۀ خاصی را در محیط پراکنده می کنند و طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب نموده است. برای خرید پارکت به سایت مراجعه کنید.

مزایای پارکت لمینت

پارکت های لمینت نسبت به پارکت های چوبی از مزایای بیشتری برخوردار می باشند. از جمله مزایای پارکت لمینت می توان به خاصیت ضد آب، ضد باکتری، مقاوت بالا، ضد ضربه، ضد سایش، قیمت ارزان، تنوع رنگ و طرح اشاره نمود که مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته است. به همین در بازار می توانید شاهد فروش انواع پارکت لمینت ریچ وود باشید که نسبت به پارکت چوبی ارزان می باشند و دارای تنوع طرح می باشند. پارکت های لمینت در برابر تابش نور خورشید و اشعۀ UV مقاوم می باشد، به همین خاطر برای کف پشت بام برج ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

پخش انواع پارکت در شهرستان ها

پخش عمدۀ پارکت ها در تهران بیشتر از سایر استان ها می باشد ولی در سال های اخیر، پخش پارکت و لمینت در شهرستان ها نیز گسترش یافته است و علاقه مندان زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل قیمت پارکت لمینت ارزان تر از پیش شده است و موارد کاربرد بیشتری پیدا کرده است.

فروشگاه دکور آفیس در ابتدای فعالیت خود در زمینۀ پخش پارکت و لمینت در تهران و شهرستان ها فعالیت داشت و تجربیات فراوانی در رابطه با فروش باکیفیت ترین پارکت برخوردار می باشد. این مجموعه با استفاده از کادر فنی مجرب، امکان خرید پارکت ارزان و تضمین شده را برای مشتریان فراهم می نماید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 605
نمایش همه
علاقه مندی ها ()