کابینت ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که در زمان سفارش باید به آن ها توجه کرد. قسمت اصلی کابینت آشپزخانه را بدنه ی آن تشکیل می دهد. بدنه یا اسکلت کابینت باید بسیار مقاوم باشد تا وزن وسیله های داخلش را به راحتی تحمل کند در واقع بدنه که شامل کف و دیواره است حد و مرز کابینت را مشخص می کند و بر اساس در خواست شما می تواند متغیر باشد. صفحه ی کابینت آشپزخانه جزء دیگری است که بر روی سقف قرار می گیرد. صفحه ی آشپزخانه می تواند از جنس خود کابینت یا جنس دیگری باشد و روی کابینت های زمینی این صفحه قابل مشاهده است. صفحه ی رویین کابینت می تواند از جنس پولی وود یا ضد آب باشد و یا از ام دی اف و یا حتی از سنگ هایی مثل مرمر و گرانیت و .... برای سفارش کابیت آشپزخانه به سایت مراجعه کنید.

قسمت مهم دیگر پایه ی کابین آشپزخانه است که وظیفه ی نگهداری و تحمل وزن کابینت را دارد. پایه ب کابینت باید از جنس خیلی محکم و بادوام باشد و بسیار محکم نیز به بدنه اتصال پیدا کند تا از جای خود در نرود. پایه نقش اصلی برای جابجایی را به عهده دارد و در صورت وجود می تواند  کارایی خوبی داشته باشد و به این صورت به راحتی آن را به مکانی دیگر جابجا کرد. برای سفارش کابینت آشپزخانه به سایت مراجعه کنید.

یراق آلات کابینت شامل دستگیره و ریل کشو و لوازم کاربردی آن می باشد که باید از جنس بسیار با کیفیت استفاده شود تا سال ها عمر کند. یراق آلات برای زیبایی و کارایی بوده و می توان از انواع مختلفی استفاده کرد که از طرح های مختلفی ساخته شده است. ورقه های ام دی اف برای ساخته شدن در کنار هم و تبدیل به کابینت و... شدن نیاز دارند تا روکشی روی آن ها را بپوشاند تا هم تمیز و زیبا باشو هم ساخت آن عملی گردد که این روکش ها مهم بوده و می تواند انواع مختلفی لز کابینت را بسازد مثلا روکش هایگلاس یا روکش ممبران یا پی وی سی و....

شرکت طراحی دکوراسیون هیرادانا از شرکت ها بزرگ و معتبر در زمینهی  طراحی انواع کابینت ها با بهترین کیفیت و ساخت خوب و تمیز و هم چنین با قیمت بسیار خوب و ارزان می باشد. شرکتت هیرادانا در تلاش است که بتواند رضایت مشتریانش را به دست بیاورد و همواره در تلاش برای ایجاد دکوراسیون با بهترین کیفیت و طراحی است.

شماره همراه : 09125754921

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیلinfo@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30     

  شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021

از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 573
نمایش همه
علاقه مندی ها ()