دکوراسیون داخلی در معماری نقشی اساسی دارد و بر محیط تاثیر بسیاری دارد. عناصری که در یک مکان قرار گرفته باید از نظر ترکیب رنگ و مدل با هم متناسب باشند. مثلا استفاده از چندین رنگ نامتناسب می تواند جلوه ی بدی در دکوراسیون داخلی داشته شود. تمامی ترکیب های دکوراسیونی که انتخاب می کنیم از نظر روانشاسی دارای جنبه های متفاوتی است مثلا برای دکوراسیون داخلی ساختمان تجاری و منازل پیشنهاد می شود از رنگ های شاد و گلدار استفاده شود زیرا حس شادی و زیبایی را به انسان القا می کند. رنگ های هم خانواده که در طیف رنگی در کنار هم قرار دارند می توانند متناسب باشند یا رنگ های متضاد مانند سفید و سیاه یا نارجی و آبی در کنار هم بسیار زیبا می باشد.

 وسایل منزل علاوه بر رنگ بندی باید از چینش خوبی برخوردار باشند مثلا هر وسیله باید در بهترین جا قرار گیرد تا حالت یکپارچه را حفظ کند به طور مثال محل قرار گیری کمد ها باید در اتاق های فرعی قرار گیرد و در خانه های کوچک مبل ها در کناره های دیوار واقع گردند گرچه در خانه های بزرگ می توان گسترده تر عمل کرد و فضای بیشتری در اختیار داشت اما در خانه هایی که خیلی بزرگ نیستند باید از به کار بردن لوازم غیر ضروری اجتناب کرد گرچه استفاده از وسایل تزئینی به اندازه بسیار زیبا می باشد. طراحی نمای ساختمان های مسکونی را زیبا انجام دهید.

ضمنا می توانید از گیاهان مختلف آپارتمانی در منزل استفاده کنید و حس طراوت و زندگی را در ساکنین خانه ایجاد کنید. هم چنین در دکوراسیون داخلی زیبا استفاده از تابلو های زینتی و زیبا و یا ویترین زیبا و خاص می تواند فضا را از یکنواختی دربیاورد اما اگر هر چیزی باید تعادل داشته باشد و اگر از چندین وسیله ی تزئینی در کنار هم اسنفاده کنید ، دکوراسیون داخلی شما بسیار شلوغ بوده و نما نخواهد داشت بنابراین به کار بردن دو یا سه وسیله برای اتاق پذیرایی برای زینت بخشیدن مناسب است.

شرکت هیرادانا شرکت معماری در زمینه ی دکوراسیون و طراحی و بازسازی و نوسازی ساختمان ها می باشد. در شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا از بهترین کارشناسان و نیروی کار استفاده شده است تا بتوان نتایجی درخشان را پدید آورد. شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا سال ها در زمینه ی بازسازی ساختمان ها نوسازی ان مشغول به فعالیت است و هدفش جلب رضایت کامل مشتریان می باشد. برای انتقال به سایت شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا از طریق لینک ها اقدام فرمایید.

 

شماره همراه : 09125754921

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیلinfo@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30     

  شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021

از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 628
نمایش همه
علاقه مندی ها ()