برای داشتن دکوراسیون داخلی زیبا و دلچسب باید با نحوه ی طراحی داخلی آشنا باشید مثلا باید ترکیب رنگ ها را بدانید و با تناسب وسیله ها با هم آگاه باشید . طراحی دکوراسیون داخلی یکی از بخش های مهم در هر خانه ای می باشد. شما با مقداری مطالعه می توانید طراحی دکوراسیون داخلی زیبا و بهتری داشته باشید اما با توجه به این که طراحی دکوراسیون داخلی در انواع و سبک های مختلفی وجود دارد اطلاعات در مورد هر یک از بخش ها و شناخت کیفیت و تناسب بین اجزا کار دشواری بوده و نیازمند کمک از متخصصی است که تمامی اصول دکوراسیون را بداند و بتواند به بهتربن شکل نوع مورد نظر ما را پیاده سازی کند بنابراین می توانیم از شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی کمک بگیریم.

در طراحی دکوراسیون های داخلی و بازسازی انواع ساختمان هر قسمت باید از ویژگی خاصی برخوردار باشد مثلا لوازم بزرگ مانند مبل و تلویزیون و میز هر یک باید در بهترین جای ممکن قرار بگیرند و به صورت جمع و جور و نه پراکنده در اتاق پذیرایی قرار گرفته و با سایر لوازم از نظر رنگ بندی و سبک یکی باشد. استفاده از کمد های دیواری در منازل بسیار مهم بوده و نقش خیلی خوبی را اجرا خواهد کرد. لازمه ی داشتن یک دکوراسیون خوب و جذاب در مرحله ی اول مرتب بودن است که با استفاد از کمد دیواری و قفسه های درب دارد شما می توانید لوازم غیر ضروری رااز دید پنهان سازید. این لوازم اگر در اتاق ها قرار گیرند می توانند بسیار بد جلوه کرده و خوشایند نباشند اما با قرار دهی این لوازم در کمد ها خانه مرتب تر و فضای بیشتری دارد و همچنین بزرگ تر به نظر خواهد آمد.

یکی از راه هایی که برای بزرگتر نشان دادن فضاهای کوچک از آن بهره می گیرند استفاده از آینه های قدی می باشد . آینه به دلیل دیدی که به وجود می آورد فضا را بزرگ جلوه می دهد و می توانید از آن در اتاق های پذیرایی و خواب استفاده کنید اما باید دقت داشته باشید که استفاده ی بیش از حد از چیزی می تواند نتیجه ی معکوس به همراه داشته باشد بنابراین از آینه نیز به حد معقول استفاده کنید تا زیبایی بیافریند. شرکت طراحی دکوراسیون هیرادانا با رعایت تمامی اصول و قوانین کار طراحی را مخصوص به مکان شما انجام خواهد داد و با بهره گیری از بهینه سازی فضا و دانش و هنر دکوراسیون ، طراحی را انجام می دهد.

 

شماره همراه : 09125754921

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیلinfo@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30     

  شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021

از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 603
نمایش همه
علاقه مندی ها ()