برای طراحی نما برخی از ساختمان ها طوری آن را انجام می دهند که ساختمان به نوعی نشان دهنده ی آن مرکز باشد مثلا بهره گیری از تزئینات خاص و یا تابلو و یا به کار برون شیشه طوری که داخل دیده شود مب تواند راه خوبی برای جذب بیشتر مشتری باشد. طراحی نمای زیبا مطلوب می تواند از نورپردازی زیبایی برخوردار باشد مثلا برای ساختمان های مسکونی از یک نوع نورپردازی استفده می شود و برای ساختمان های تجاری از نمایی نورانی با رقص نور و یا پخش جملات استفاده می شود که به این طریق افراد از راه دور متوجه وجود آن مرکز خواهند شد. بنابراین مسئله ی نورپردازی در ساختمان ها اهمیت داشته و به جذب مشتری کمک خواهد کرد.

کیفیت اجرای طراحی نمای لوکس ساختمان مهم بوده و به عنوا روکش اصلی و قرار گیری آن در مقابل باران و آلودگی و... باید کیفیت خوبی داشته باشد البته کیفیت مصالح با توجه به بودجه ی اختصاصی می تواند متنوع باشد اما اگر بودجه خیلی مهم نیست حتما ارگز بهترین کیفیت استفاده کنید تا نیاز مجدد تا سال ها برای تعدیض آن نباشد و بر اقر فرسودگی دچار ریزش نشود.

نما در ارتباط با هنر های زیبا شناسی بوده و معماران زیادی از گذشته کار نما را انجام می دهند اما برای این کار استعداد و هنر بالایی نیاز است. نماهای قدیمی به ما اهمیت نما را نشان میدهد تا درک کنیم یک نما تا حد می تواند تاثیر گذار باشد. نماهای جدید اغلب لز سنگ و شیشه می باشد اما استفاده شیشه به مهارت بالایی نیاز دار تا در جای خود محکم شود در غیر این صورت می تواند خطرات جانی نیز در پی داشته باشد بنابراین مرکزی که برای طراحی نما به ما کمک می کند باید قابل اطمینان باشد و کار را به درستی انجام داده و یک نمای ایمنی را برای ما ایجاد کند. استفاده از ابعاد مناسب مصالح برای نما بسیار مهم است و طریقه ی نصب باید بسیار خوب و محکم باشد.

شرکت های معماری و طراحی نما می توانند با توجه به موقعیت ساختمان شما و با توجه به نوع و حرفه و بودجه ی شما بهترین نوع طراحی نما را به شما معرفی کنند تا شما آن را مورد پیاده سازی قرار دهید. شرکت طراحی نما هیرادانا از بهترین و بزرگ ترین شرکت ها در طراحی نما و دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان و نصب انواع کابینت می باشد. از طریق لینک به سایت شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا مراجعه کنید.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 623
نمایش همه
علاقه مندی ها ()