رنگ دیوار ها یکی از مهمترین بخش ها در هر دکوراسیونی ازجمله دکوراسیون اداری است. رنگ دیوار ها باید با دکوراسیون هم خوانی داشته باشد. بهتر است از رنگ های ملایم استفاده شود. رنگ های سرد و یا سفید انتخاب خوبی برای دیوار ها در دفاتر اداری می باشد. رنگ هایی مانند شیری و کرم و یا سبز و آبی کم رنگ نیز مناسب خواهد بود اما اگر قصد استفاده از کاغذدیواری را دارید سعی کنید از طرح های ساده و کلاسیک استفاده کنید، طرح های ساده محیط را دلباز تر نشان می دهند و انتخاب خوبی برای دیوار ها می باشد.

برای میز و قفسه می توان از چوب لستفاده کرد اما وب به دلیل گرانی انتخاب خوبی نخواهد بود و می توان از چوب روکش ها ماند ام دی اف و... استفاده کرد تا هزینه ی کمتری از شما ببرد. هم چنین از شیشه نیز می توان در انواع دکوراسیون اداری استفاده کرد که شیشه برای قسمت هایی می تواند زیبایی بیافریند ولی در استفاد از آن نباید زیاده روی کرد. شما میتوانید مبل های روکشدار نیز دربازار پیدا کنید که هم سبکند و هم زیبا و متنوع که از نظر هزینه هم به صرفه می باشند. مبلمانی که انتخاب می کنید باید متناسب با فضا باشند، به دلیل ایم که مبلما از وسایلی است که جای زیادی را به خودش اختصاص میدهد برای محیط های کوچک نباید از مبل های بزرگ استفاده کرد زیرا محیط را کوچکتر نشان واهد داپ و جلوه ی خوبی نخواهد داشت. برای ساخت قفسه بهتر است از افراد ماهر کمک بگیرید که آن ها با مراجعه به شرکت قفسه بندی تا کشو هایی متناسب را بسازند و مخصوص به محیط شما باشد زیرا قابلیت اجرایش بسیار بالا و راحت خواهد بود. برای تماس با اجرای طراحی دکوراسیون اداری در مرکز تهران به سایت مراجعه کنید.

 

شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا سال ها تجربه در زمینه ی بازسازی و امور مربوط به ساختکان از جمله طراحی دکوراسیون و نصب آن دارد و در این حیطه ی کاری از کارشناسان با تجربه و سرشناس استفاده می کند. دکوراسی.ون های اداری و تجاری و مسکونی با سبک های گوناگون و با کمترین هزینه با توجه به بودجه ی شما طراحی شده و سپس با موافقت شما اجرایی خواهد شد. شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا با سابقه ای که در طراحی دکوراسیون دارد توانسته انواع سبک های دکوراسیون را با بهترین تکنیک هعای روز اجرا کند و در نهایت منجر به رضایت کامل مشتریان خو ضشود. برای اطلاعات بیشتر با ماد تنماس بگیرید.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 581
نمایش همه
علاقه مندی ها ()