هدف از بازسازی ساختمان ها حفاظت و مقاومت در مرحله ی اول است. تمام قسمت های ساختمان توسط کارشناس مورد بررسی قرار می گیرد و بخش های لازم مرمت کاری می گردد البته در کنار بازسازی ساختمان اصولی ،نوسازی هم می توان انجام داد و اجزایی که بسیار فرسوده بوده و ایمن نیستند را تعویض کرد و نوسازی را انجام داد. در ابتدا اجزایی که می خواهیم بازسازی شود باید تخریب گردد اما باید توجه داشت اجزای اصلی مانند دیوار های اصلی و ستون ها برداشته نمی شوند زیرا وزن ساختمان را بر دوش دارند و نباید مورد تخریب و بازسازی ساختمانی قرار گیرند. پس از تخریب قسمت های مورد نظر برای بازسازی ساختمان ها نوبت به می توانید برای تغییرات نظراتتان را بازگو کنید و آن را عملی سازید. برای دیوار ها باید تصمیم بگیرید که کجا باید قرار بگیرند و فضاها را تعیین کنید سپس بعد از چیدن دیوار و پایان کار دیوار ها نوبت به اجزای داخلی در هر بخش می رسد اما اگر بخشی از سقف نیز تخریب شده باشد باید در ابدا آن را بازسازی نمود و سپس می توان کف پوش ها و کابینت و لوازم ضروری و اتصالات و درب و پنجره و همین طور در آخر گچ کاری و رنگ کاری را انجام داد. هر کدام از این کار ها پروسه ی زمانی خود را دارند و باید کار در هر زمینه به موقع انجام گیرد و تداخلی با هم نداشته باشد زیرا این بخش ها در بازسازی ساختمان ها مرحله ای بوده و باید حتما به ترتیب انجام گیرد زیرا از قلم افتادن حتی جزئی ترین بخش در بنا می تواند دوباره کاری داشته باشد و همین طور زمان و هزینه ی اضافی.

در بسیاری از مناطق دنیا ساخت دوباره ساختمان رایج نبوده و تقریبا اکثر ساختمان ها مورد بازسازی قرار می گیرند. همان طور که می دانیم ساخت دوباره ی ساختمان بسیار پر هزینه بوده و شاید برخی بودجه ی لازم را ندارند و یا می خواهند با هزینه ی کمتر ساختمان خود را نوسازی کنند که با بازسازی ساختمان این امر ممکن است و در زمان کم می توان خانه ای مقاوم و زیبا را در اختیار داشت. برای اطلاع از هزینه ی بازسازی سرویس بهداشتی و حمام  به سایت مراجعه کنید.

شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا با سال ها تجربه در زمینه ی بازسازی و نوسازی با بهره گیری از مهارت و تلاش پرسنل مجرب خود در شرکت هیرادانا بهترین بازسازی ساختمان ها را انجام داده و می تواند به شما در این امر یارس رساند.

شماره همراه : 09125754921

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیلinfo@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30     

  شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021

از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 581
نمایش همه
علاقه مندی ها ()