درب اتوماتیک شیشه ای دربی است که با استفاده از چشمی به راحتی باز و بسته می شود. در درب اتوماتیک شیشه ای سنسور هایی وجود دارد که وجود مانع را در ورود و خروج از درب تشخیص می دهند و درب را باز نگه می دارند. امروزه دیگر از درب های قدیمی استفاده نمی شود زیرا سختی باز و بسته کردن درب های قدیمی طاقت فرسا بوده و برای مراکز مانند فروشگاه ها می توانند مشکل ساز شود بنابرای با استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای بدون نیاز به باز و بسته کردن درب به راحتی می توانیم عبور و مرور داشته باشیم و همچنین امنیت این درب ها بالا بوده و کاملا ایمن هستند. در بسیاری از مراکز و فروشگاه ها و رستوران ها و مراکز اداری و تجاری از درب های اتوماتیک شیشه ای استفاده می شود. خرید بهترین درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به انواع و کیفیت آن تعیین می گردد.

با استفاده از انواع درب اتوماتیک شیشه ای مشتریان در راحتی ورود و خروج دارند. انواع درب اتوماتیک شیشه ای در مصرف برق بسیار خوب عمل می کند و مصرف برق را کاهش می دهد. یکی از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای این است که در راستای طولی و عرضی می توانند حرکت داشته باشند و انواع مختلف و متنوعی از این نوع درب ها را در بازار مشاهده می کنیم که با توجه به کارایی هر یک می تواند کارامد باشد. درب اتوماتیک در انواع مختلف درب اتوماتیک پارکینگ ، درب اتوماتیک کرکره ای، درب اتوماتیک کشویی، درب اتوماتیک نوع شیشه ای و... وجود دارند که هر یک توانسته جایگاه بسیار خوبی را در بین افراد بیابد و کارکرد خوبی داشته باشد. از نظر کارکرد درب های اتوماتیک به سه نوع متفاوت تقسیم بندی می شوند که عبارتند از درب اتوماتیکی پنوماتیکی، درب اتوماتیک هیدرولیکی و درب اتوماتیک الکترومکانیکی که هر یک عملکری متفاوت را دارند و برای مصارف گوناگون استفاده می شوند. برای اطلاع از خرید درب اتوماتیک شیشه ای لابل اویلوس 150 با قفل و باتری به سایت مراجعه کنید.

خرید و فروش انواع درب اتوماتیک شیشه ای در بازار رواج پیدا کرده و این درب ها در فروشگاه های مختلفی برای فروش به چشم می خورند . برای خرید باید سفارش ساخت درب اتوماتیک شیشه ای را به یکی از مراکز معتبر داد تا یکی درب اتوماتیک بسیار قوی و باکیفیت را برای شما تولید کند. فروشگاه فهام دور با سال ها سابقه در بخش تولید درب های اتوماتیک می تواند شما را برای خرید درب کمک کند. برای خرید از طریق لینک به سایت فروشگاه فهام دور مراجعه کرده و خرید خود را به راحتی انجام دهید.

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 647
نمایش همه
علاقه مندی ها ()