امروزه با استفاده از درب های اتوماتیک زندگی راحت تر شده و آسایش برای ساکنین یک ساختمان و یا مشتریان فروشگاه ها فراهم شده است.درب اتوماتیک دربی است که با استفاده از موتور می تواند به صورت اتوماتیک با دستور سنسور هایش باز و بسته شود. درب اتوماتیک شیشه ای یکی از انواع درب های اتوماتیک رایج در کشور ماست که در فروشگاه ها بیشترین کاربرد را دارد. به دلیل شیشه ای بودن درب اتوماتیک شیشه ای از آن برای مراکزی که باید در دید باشند و دارای اجناس فروشی هستند استفاده می شود. این درب ها به وسیله ی سنسور هایشان باز و بسته می شوند. خرید درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به انواع و کیفیت آن تعیین می گردد.

درب اتوماتیک شیشه ای زمانی که مانعی در مقابلشان وجود داشته باشد بسته نخواهند شد و به این صورت صدمه ای به شخصی وارد نخواهد شد.  درب اتوماتیک شیشه ای مجهز به ریموت بوده که در زمان هایی که ما می خواهد آن را قفل کنید کلید قفل را بفشارید تا درب قفل شود. این درب ها به دلیل استفاده از شیشه ی مقاوم و ایمن بودن قفل آن ها دارای امنیت بالایی هستند. بنابراین می توان از درب اتوماتیک شیشه ای برای مغازه ها به راحیت استفاده کرد و دیگر نیازی نیست که مشتری ها با دست درب را باز و بسته کرده و یا بسته شدن درب فراموش شود. همان زور که می دانید بیشتر فروشگاه ها به درب اتوماتیک شیشه ای مجهز هستند و دلیلش ایجاد راحتی برای کارکنان فروشگاه و مشتریان است. درب های اتوماتیک شیشه ای در انواع مختلفی به فروش می رسند. درب های اتوماتیک مزیتی که دارند این است که می توانند در حالت های عرضی و طولی باز و بسته شوند که با توجه به استفاده ی اشخاص می تواند این انواع تعیین شود. برای اطلاع از خرید درب اتوماتیک شیشه ای یونیک به سایت مراجعه کنید.

درب ها در سه دسته در بازار موجود می باشند که این سه دسته شامل درب های اتوماتیک پنوماتیکی و در های اتوماتیک الکترومکانیکی و درب های اتوماتیک هیدرولیکی می باشند که برای این درب ها می توانید به سایت شرکت فهلم دور مراجعه کنید و درب مورد نظر خود را به راحتی و هم به صورت اینترنتی انتخاب کند. همکاران ما برای پاسخ به سوالاتتان در خدمت شما هستند. تمامی محصولات شرکت فهام دور استاندارد بوده و با ارزان ترین قیمت به فروش می رسد. برای خرید درب از طریق لینک به سایت شرکت فهام دور مراجعه فرمایید.

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 644
نمایش همه
علاقه مندی ها ()