جک برقی وسیله ای برای اتوماتیک کردن درب ها می باشد. بسیاری از فروشگاه ها و ساختمان های اداری و تجاری و پارکینگ ها از این جک ها برای اتوماتیک کردن درب ها استفاده می کنند. در واقع جک برقی به وسیله ی انرژی برق و الکتریکی بودنش کار می کند. جک برقی پارکینگ یکی از نمونه های جک های برقی است که برای درب های پارکینگ استفاده می شود که نیازی به بیرون آمدن از خودرو وجود نداشته باشد. باید توجه داشت که جک برقی پارکینگ در صورت قطع شدن برق کار نخواهد کرد زیرا با توجه به نامش برقی بوده و نیاز به انرژی برق دارد. امروزه در بسیاری پارکینگ ها از جک های برقی پارکینگ استفاده می شود و انواع مختلف آن به چشم ما میخورد که دارای تنوع و سایز بندی بسیار زیادی است. برای اطلاع از قیمت جک برقی پارکینگ به سایت مراجعه کنید.

 بهترین جک برقی پارکینگ برای درب های تک لنگه در زاویه ی 90 درجه باز می شود و فضای کافی برای عبور و مرور را به ما می دهد و معمولا برای پارکینگ هایی که فضای کافی برای درب های دولنگه وجود ندارد استفاده م شود. نوع دیگر جک برقی پارکینگ برای درب های دو لنگه بوده که به دلیل فضای خوبی که خروجی درب دارد م یتواند مورد استفاده قرار بگیرد. دو نوع جک برقی پارکینگ وجود دارد که جک برقی پارکینگ هیدرولیکی و جک برقی پارکینگ الکترومکانیکی هستند.  جک های برقی هیدرولیکی با استفاده از فشار روغن کار ی کنند و برای محل های پر تردد و درب های عریض و سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. نوع دیگر جک الکترومکانیکی است که همان وطر که از نامش مشخص است با استفاده از نیروی مکانیکی و همین طور با استفاده از چرخ دنده ها کار می کند. از جک برقی پارکینگ الکترومکانیکی برای کا های کم تردد و برای درب هایی با عرض کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. برای اطلاع از قیمت خرید جک الکترومکانیک ای 40 بی اف تی  به سایت مراجعه کنید.

 

خرید انواع جک برقی پارکینگ را می توانید از فروشگاه فهام دور به صورت آنلاین نیز انجام دهید. کارشناسان ما با توجه به مدل درب شما بهترین نمونه های جک برقی پارکینگ را به شما معرفی خواهند کرد و شما را در خرید راهنمایی می کنند. انواع جک برقی پارکینگ در قیمت های مختلف و به صرفه باکیفیت بالا و دوام عالی در سایت قرار گرفته است و می توانید از طریق لینک به سایت مراجعه و محصولات دلخواه خود را تهیه بفرمایید.

 

 

 

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

آدرس ایمیل :info@fahamdoor.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 656
نمایش همه
علاقه مندی ها ()