پوستی جوان و شاداب میتواند در زیبایی صورت تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. یکی  از روش های جوان و شاداب سازی پوست که در حال حاضر در آرایشگاه ها و همچنین کلینیک های زیبایی ارائه میشود میکرونیدلینگ میباشد. میکرونیدلینگ روشی برای جوان سازی و احیای پوست میباشد که طی آن از سوزن های ریزی برای ایجاد سوراخ های ریز استفاده میشود و در طی چند جلسه میتواند  نشاط و شادابی بسیار زیادی را برای پوست بوجود آورد.  از آنجایی که میکرونیدلینگ طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است در آمد زایی بسیار خوبی نیز دارد. افرادی که قصد در آمد زایی از این روش را برای خود دارند میتوانند در آموزش حرفه ای میکرونیدلینگ شرکت کرده و با خود اشتغالی برای خود در آمد زایی کنند.

آموزش میکرونیدلینگ را زیر نظر اساتید با تجربه بیاموزید

میکرونیدلینگ را میتوانید در آموزشگاه های آرایشگری بیاموزید اما  بهتر است آموزشگاهی را  انتخاب کنید که اساتید با تجربه ای را در اختیار داشته باشد. تجربه اساتید هر آموزشگاهی در امر تدریس یکسان نیست و به همین دلیل سطح آموزشی هر آموزشگاهی نیز متغیر است. آموزشگاه بهسیما که جزو نام آشناترین آموزشگاه ها میباشد که با تجربه ترین اساتید را در اختیار دارد که این اساتید با تجربه میتوانند شما را به صورت اصولی آموزش دهند. اساتیدی که در طی دوره آموزش میکرونیدلینگ آموزش را به شما ارائه میدهند از اساتید بی تجربه و کم سابقه نیستند و هر یک از تجربه چندین سال تدریس برخوردار هستند.

برای شرکت در آموزش میکرونیدلینگ و آموزش اصولی آرایشگری به آموزشگاه مجاز مراجعه کنید

میکرونیدلینگ از روش های جوانسازی پوست محسوب میشود که اگر اشتباهی در حین کار رخ دهد میتواند مشکلاتی را برای متقاضی در پی داشته باشد. انجام میکرونیدلینگ نیاز به مهارت بالایی دارد و باید بصورت اصولی انجام شود. آسیب های پوستی که از طریق میکرونیدلینگ اشتباه میتواند رخ دهد ممکن است بهبود نیابند پس باید توجه داشته باشید که این روش بر خلاف روش های آرایشی ساده باید با دقت و بصورت اصولی انجام شوند. آموزشگاه آرایشگری بهسیما از جمله آموزشگاه های آرایشگری در کشور میباشد که با بهره مندی از با تجربه ترین اساتید و همچنین فضای آموزشی پیشرفته توانسته به یکی از آموزشگاه هایی بدل شود که هنرجویان زیادی را به بازار کار معرفی کند.

آموزشگاه آرایشگری بهسیما کارشناسانی را در اختیار دارد که آماده ارائه اطلاعات کامل پیرامون آموزش میکرونیدلینگ به شما هستند و برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با این کارشناسان تماس حاصل کرده و اطلاعات کامل را دریافت نمایید.

 

 

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  ۱۹۱۳-۱۸۸-۰۹۱۲

شعبه شرق تهرانبین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه ( شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهرانمترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه ( غرب تهران )۴۴۰۱۷۷۱۵

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 582
نمایش همه
علاقه مندی ها ()