یکی از روش های آرایش ابرو که در میان بانوان بسیار مرسوم است و تا حدی نیز جایگزین تتو شده است میکروپیگمنتیشن می باشد. روش میکروپیگمنتیشن از روش هایی برای زیبایی ابرو و دیگر نقاط بدن محسوب می شود و همین موضوع نیز باعث شده تا از محبوبیت زیادی در میان خانم ها برخوردار باشد. محبوبیت بالای این روش در میان خانم ها باعث شده تا افراد  زیادی به فکر یادگیری روش میگروپیگمنتیشن بیفتند و از این راه نیز کسب در آمد کنند. آموزشگاه بهسیما نیز آموزش میکروپیگمنتیشن را برای علاقمندان در نظر گرفته است و می توانید با بهره مندی از این پکیج به یک میکروپیگمنتیشن کار حرفه ای تبدیل شوید. آموزشگاه آرایشگری بهسیما از بهترین اساتید در کادر خود برخوردار است که میتوانند با تجربه بالای خود شما را از یک فرد معمولی به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل کنند.

جدیدترین  متدها در آموزش حرفه ای میکروپیگمنتیشن ارائه میشود

یکی از ویژگی های بزرگ آموزشگاه آرایشگری بهسیما در بکارگیری از متدهای جدید و بروز دنیا در آموزش میباشد که باعث میشود تا فرد هر چه بیشتر به این روش آشنایی پیدا کند و  همچنین احتمال جذب او به عنوان یک آرایشگر حرفه ای تا حد زیادی افزایش یابد. یکی از مشکلاتی که برخی اساتید آموزشگاه ها دارند آموزش روش های قدیمی میباشد که نارضایتی هنرجویان را نیز در بر داشته است. اما آموزشگاه آرایشگری بهسیما جدیدترین روش ها را برای آموزش در نظر گرفته است و این روش ها میتوانند  در بازار کار برای شما یک مزیت بزرگ محسوب شوند. برای اطلاع از هزینه ی آموزش خدمات پوست به سایت مراجعه کنید.

آموزش میکروپیگمنتیشن با مدرک معتبر

اگر از علاقمندان به این روش آرایشی هستید اما در کنار آموزش اصولی مدرک نیز برای شما حائز اهمیت است پس پیشنهاد میکنیم تا به سراغ آموزشگاه هایی بروید که بعد از آموزش مدرکی را نیز به شما ارائه دهد. مدرک معتبر میتواند مزیت هایی را برای شما بخصوص در بازار کار بهمراه داشته باشد. شما با مدرک ارائه شده از سوی آموزشگاه میتوانید راحت تر به بازار کار راه یابید و مشکلی برای کار یابی نداشته باشید. همچنین با این مدرک قادر خواهید بود نه تنها در داخل کشور بلکه در کشورهای دیگر نیز مشغول به کار شوید.

آموزشگاه آرایشگری بهسیما از معدود آرایشگاه هایی میباشد که مدرک معتبر را پس از طی دوره آموزشی به هنرجویان خود ارائه خواهد داد و در صورتیکه به یک آموزشگاه با اساتید با تجربه و همچنین ارائه مدرک معتبر هستید پیشنهاد میکنیم تا آموزشگاه بهسیما را انتخاب نمایید.

 

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  ۱۹۱۳-۱۸۸-۰۹۱۲

شعبه شرق تهرانبین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه ( شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهرانمترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه ( غرب تهران )۴۴۰۱۷۷۱۵

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 613
نمایش همه
علاقه مندی ها ()