ابروها نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت بخصوص صورت خانم ها دارند که از این رو آرایش ابرو از قدیم الایام مرسوم بوده است. با پیشرفت علم روش های زیادی برای آرایش ابرو ابداع شد که یکی از این روش ها میکروبلیدینگ میباشد.  آرایش ابرو به روش میکروبلیدینگ از روش های نوین آرایش ابرو محسوب میشود که طی آن میتوان ابرو را به فرم و شکل دلخواه در آورد. این روش آرایش ابرو با توجه به اینکه متقاضیان زیادی دارد به طبع بازار کار خوبی را نیز به خود اختصاص داده است. بسیاری از خانم های علاقمند میتوانند با شرکت در دوره آموزش حرفه ای میکروبلیدینگ از این روش آرایشی کسب در آمد بسیار خوبی برای خود داشته باشند. همچنین با شرکت در دوره آموزش میکروبلیدینگ میتوانند به عنوان یک آرایشگر در آرایشگاه های زنانه به فعالیت بپردازند. اما به این نکته باید توجه داشته باشید که انتخاب یک آموزشگاه مناسب برای شرکت در این دوره ها بسیار مهم است.

با شرکت در دوره آموزش میکروبلیدینگ در آمد خوبی را برای خود کسب کنید

آموزشگاه آرایشگری بهسیما نیز برای اینکه  کمکی به علاقمندان به کسب در آمد از این روش آرایش ابرو کرده باشد دوره آموزش میکروبلیدینگ را در نظر گرفته است و به راحتی میتوانید با شرکت در این دوره ها و آموزش اصولی و کامل در آمد خوبی داشته باشید. این آموزشگاه دوره آموزش میکروبلیدینگ را برای تمامی علاقمندان از شهر تهران در نظر گرفته است و در صورتیکه قصد شرکت در این دوره را دارید تنها کافیست با کارشناسان آموزشگاه تماس حاصل نمایید. اساتید مجرب و همچنین فضای آموزش کاملا ایده آل باعث شده تا شما بتوانید این دوره را به خوبی پشت سر گذاشته و به بازار کار پر در آمد وارد شوید.

دوره آموزش پیشرفته خدمات پوست و میکروبلیدینگ در آموزشگاه بهسیما با مناسبترین شهریه

یکی از مشکلاتی که همواره پیش پای هنرجویان بوده است شهریه های بالای این دوره میباشد که بسیاری از افراد و علاقمندان را  از شرکت در این دروه منع کرده است. یک آموزشگاه باید تعرفه و شهریه های مناسبی را برای دوره دوره آموزش میکروبلیدینگ در نظر بگیرد تا تمامی علاقمندان بتوانند در این دوره ها شرکت کنند. آموزشگاه بهسیما که از ابتدای تاسیس خود همواره به دنبال جلب رضایت هنرجویان خود بوده است شهریه های بسیار مناسبی را نیز برای آنها در نظر گرفته است و کلیه شرکت کنندگان در این دوره ها از شهریه های در نظر گرفته شده رضایت کاملی داشته اند.

برای دریافت هر گونه اطلاعات در مورد این دوره باید با کارشناسان آموزشگاه بهسیما تماس  حاصل نمایید.

 

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  ۱۹۱۳-۱۸۸-۰۹۱۲

شعبه شرق تهرانبین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه ( شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهرانمترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه ( غرب تهران )۴۴۰۱۷۷۱۵

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 612
نمایش همه
علاقه مندی ها ()