در سراسر دنیا و همچنین کشور ما همواره مراقبت از پوست جایگاه ویژه ای داشته است و  در این بین خانم ها اهمیت زیادی به مراقبت از پوست از خود نشان میدهند. پوست همواره در معرض برخورد عوامل طبیعی و غیر طبیعی زیادی قرار دارد که میتوانند منجر به آسیب رساندن به آن شوند. اما برای اینکه بتوان پوستی سالم تر و همچنین شاداب تر داشت چه باید کرد؟ برای اینکه پوستی سالم و  همچنین شاداب داشته باشید باید آموزش حرفه ای مراقبت از پوست را دیده باشید. یکی از بهترین روش هایی که امکان مراقبت از پوست را فراهم می آورد شرکت در دوره هایی است که در قالب پکیج آموزش مراقبت پوست  ارائه میشود. پکیج آموزش مراقبت پوست در واقع دوره هایی هستند که طی آن اساتیدی که در این زمینه تجربه و تخصص کافی دارند کلیه تجربیات خود را به هنرجویان و علاقمندان ارائه میدهند و در پایان دوره فرد  به راحتی میتواند از پوست خود مراقبت های لازم را بعمل آورد.

ارائه  آموزش مراقبت از پوست زیر نظر اساتید مجرب

یکی از مواردی که باعث میشود تا بتوانید در پایان دوره  آموزش مراقبت از پوست به یک فرد حرفه ای تبدیل شوید آموزش زیر نظر اساتیدی است که کاملا حرفه ای هستند و تجربه بالایی نه تنها در زمینه آموزش دارند بلکه خود بعنوان یک مراقبت پوست در کلینیک ها مشغول به فعالیت هستند. آموزشگاه آرایشگری بهسیما برای اینکه بتواند یک فرد معمولی را به  یک فرد کاملا حرفه ای بدل کند پیکج آموزش مراقبت از پوست را توسط اساتید مجرب به دانش پذیران و علاقمندان ارائه میدهد. در واقع یکی از  مهمترین و اصلی ترین عواملی که باعث میشود تا بتوانید اموزش مراقبت از پوست را به صورت کامل و حرفه ای آموزش ببینید اساتید مجرب و توانا در این زمینه هستند که خوشبختانه آموزشگاه آرایشگری بهسیما اشاتید کاملا حرفه ای را در اختیار دارد. برای اطلاع از آموزش اصلاح و ابرو به سایت مراجعه کنید.

 

پکیج آموزش مراقبت پوست با جدیدترین روش ها و متدهای دنیا

از دیگر خدمات ارزنده ای که آرایشگاه آرایشگری بهسیما برای علاقمندان در پکیج مراقبت از پوست در نظر گرفته است استفاده از  جدیدترین متدها و روش های روز  دنیا برای  مراقبت از پوست میباشد و افرادی که در این دوره ها شرکت میکنند با تمامی روش ها و اصول مراقبت از پوست که در سراسر دنیا اجرا میشود آشنا خواهند شد.

آموزشگاه آرایشگری بهسیما با استفاده از اساتید مجرب و همچنین اجرای دوره ها در مناسبترین فضای آموزشی توانسته نظر علاقمندان و هنرجویان را بطور کامل جلب نماید.

 

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  ۱۹۱۳-۱۸۸-۰۹۱۲

شعبه شرق تهرانبین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه ( شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهرانمترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه ( غرب تهران )

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 665
نمایش همه
علاقه مندی ها ()