ورق استیل یکی از عناصر اصلی در ساخت اکثر کالاها و دستگاه ها به شمار می آید که نقش مهمی در کارایی و طول عمر آنها دارد. خرید و فروش ورق استیل در تهران و دیگر شهرها با رعایت استانداردهای تولید، عرضه می‌شود تا مرغوب ترین کالاها ساخته شوند. قابل ذکر است که کشورهایی از قبیل آمریکا، کره، تایوان، آفریقا و دیگر کشورها با ترکیب مقادیر مختلف عناصری چون کربن، منگنز، کروم، آهن، فسفر و برخی آلیاژهای اساسی در درصدهای متفاوت، انواع ورق استیل را با ویژگی‌های متفاوت تولید می کنند که برای ساخت کالاهای مورد نیاز روزمره و اساسی مورد استفاده قرار می گیرد. 

همانطور که می دانید عمده استفاده فولاد استیل در ساخت و ساز، ساخت انواع دستگاه های صنعتی و غیر صنعتی، صنعت کشتی سازی و ماشین آلات غول پیکر، صنعت هواپیما سازی و ... می باشد. نکته مهم این است که درصد عناصری که با یکدیگر ترکیب شده اند و ورق های استیل تولید می شوند که هر کدام دارای خواصی چون مقاومت بالا، انعطاف پذیری، خواص بگیر و نگیر و غیره می باشد که نقش مهمی در دوام کالاها دارد. 

خواص انواع ورق استیل استنلس 

در مطالب بالا اشاره ای به برخی از خواص ورق های استیل نمودیم که گریدهای مختلف ورق های استیل  دارای یک و یا ترکیبی از چند ویژگی می باشند که باعث تولید انواع ورق استیل با گریدهای متفاوت می شود، در نتیجه می توان کالاهای مقاوم و جدید ساخت. صفحه‌های فولاد استیل ضد زنگ، مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد که به راحتی اکسید نمی شود و خواص عناصر استیل را حفظ می کند. 

از نمونه ورق های فولاد استیل می توان به انواع ورق استیل خشدار که برای ساخت گیت های ورودی مترو، فروشگاه ها و امثال آن اشاره نمود که از جنس فولاد استیل در ابعاد مختلف می باشد، همچنین ساخت لوازم خانگی از جمله یخچال تمام استیل و غیره نیز به کار گرفته می شود. 

قیمت ورق استیل 

نکته طلایی در رابطه با خرید ورق های استیل مسئله‌ قیمت ورق های استیل است که ارتباط مستقیم با خواص، ابعاد، گرید و نوع کاربرد ورق های فولاد استیل دارد. پس هنگام خرید و فروش انواع ورق استیل تمام ویژگی‌های فولاد استیل را از بگیر، نگیر، اکسید،  غیر اکسید و غیره در نظر داشته باشید. 

شرکت الف استیل در زمینه فروش و پخش انواع ورق استیل تهران و شهرستان ها فعالیت دارد، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت انواع ورق استیل و پرسش های دیگر با کارشناسان مجرب فروش تماس بگیرید. 

 

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 755
نمایش همه
علاقه مندی ها ()