پروفیل استیل یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز محصولات آلیاژ استیل می باشد که برای نمونه می توان به ساخت انواع محصولات صنایع غذایی از قبیل انواع دستگاه و کالاهایی از جنس استیل اشاره نمود که به دلیل خاصیت انعطاف پذیری، مقاومت بالا در برابر سایش و همچنین خاصیت بگیر و نگیر داشتن آلیاژهای استیل از آنها استفاده می شود.

پروفیل استیل استنلس از جمله فولاد هایی است که از ترکیب عناصر نیکل با کربن کمتر از ۱٪، اهن، گوگرد، منگنز و سیلیس ساخته می شود که نقش مهمی در خالص بودن آلیاژ استیل و ویژگی‌های فولاد استیل دارند. از جمله مشخصه های اصلی کربن در فولاد آلیاژ استیل عبارتند از میزان انعطاف پذیری فولاد یعنی نرم بودن آلیاژ است که استحکام پایین را نشان میدهد و همچنین کربن بالا نشان دهنده استحکام بالا و سختی بیشتر فولاد می باشد بنابراین هنگام خرید هر نوع فولاد استیل از جمله پروفیل های استیل باید نسبت به ویژگی های مندرج در جدول ساخت پروفیل ها توجه ویژه ای نمائید تا بدین وسیله مناسب ترین پروفیل استیل را برای ساخت کالای مورد نظر با مشخصات فنی منحصر به فرد، خریداری کنید. 

خواص فولاد پروفیل استیل

از جمله خواص پروفیلهای استیل میتوان به مقاومت بالا در برابر خوردگی، ظاهر زیبا، درخشان، صاف، صیقل خورده، خاصیت غیر مغناطیسی، طول عمر بالا، قیمت مناسب، ابعاد متفاوت و ... اشاره نمود که نقش مهمی در تعیین قیمت انواع پروفیل استیل دارد. پروفیل های استیل دارای انواع و بسته می باشد که از نمونه های پروفیل باز می توان به تسمه ها، تیر آهن، میلگرد انواع نبشی و غیره اشاره نمود، همچنین از نمونه پروفیل های بسته میتوان به لوله و قوطی های استیل، انواع پروفیل استیل PVC، انواع پروفیل استیل درب و پنجره، انواع پروفیل درب های کرکره برقی و غیره اشاره کرد که می‌تواند از پروفیل استیل سری ۲۰۱ ساخته شوند.

قیمت خرید پروفیل استیل

همانطور که آگاه هستید برای خرید هر نوع پروفیل استیلی باید مشخصات ساخت پروفیل ها را بر اساس جدول ساخت پروفیل بررسی نمود و قیمت پروفیل استیل بر مبنای مشخصات مندرج شده در لیست مشخص می شود.

بنابراین برای آگاهی بیشتر نسبت به قیمت مناسبه پروفیل با کارشناسان فروش شرکت الف استیل تماس بگیرید و پاسخ پرسش های خود را در رابطه با چگونگی خرید انواع پروفیل استیل دریافت نمایید. شرکت الف استیل در عرصه فروش محصولات آلیاژ استیل فعالیت چندین ساله دارد بنابراین با استفاده از کارشناسان مجرب می‌توانند شما را در این امر راهنمایی نمایند.

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 745
نمایش همه
علاقه مندی ها ()