چاپ پوستر دیواری یکی از خدمات ویژۀ فروشگاه های معتبر عرضه کنندۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی محسوب می شود که امکان چاپ سفارشی انواع پوستر دیواری را برای علاقه مندان ارائه می دهد. طرح هایی که بر روی پوستر دیواری پیاده سازی شده است معمولاً به صورت برجسته و سه بعدی می باشند تا جلوه و زیبایی تصاویر حقیقی را بیشتر نمایش دهد. به همین دلیل پوسترهای دیواری سه بعدی بیشتر به واقعیت نزدیک می باشند و این عامل باعث گردیده چاپ پوستر دیواری سه بعدی در طرح های مدرن و کلاسیک گسترش یابد و هارمونی اجزای دکوراسیون داخلی را با طرح های پوستر دیواری بهبود ببخشند.

ویژگی های چاپ انواع پوستر دیواری

چاپ پوستر دیواری بر اساس دو سبک مدرن و کلاسیک صورت می گیرد که طرح های متنوعی را شامل می شود ولی دارای ویژگی های مشترک می باشند که می توان به ثبات رنگ و طرح زمان شستشو، تابش نور و اشعه UV اشاره نمود. بدین وسیله تمام مراحل چاپ پوستر دیواری تحت نظارت افراد متخصص انجام می شود تا کیفیت پوسترهای دیواری کاهش پیدا نکند. در نتیجه چاپ پوستر دیواری تصاویر 3D ، پوسترهای دیواری کارتونی، پوستر دیواری طبیعت و منظره، پوسترهای دیواری سنتی ایرانی به سبک مدرن و کلاسیک با استقبال فراوان مواجه می شود.  

پوستر دیواری  به عنوان یکی از سبکهای جدید طراحی دکوراسیون وارد بازار شده است که از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد، به همین دلیل خیلی از افراد برای بازسازی ساختمان و یا تغییر دکوراسیون از طرح های  زیبای پوستر دیواری سه بعدی و معمولی استفاده می نمایند. نکته قابل توجه در رابطه با خرید پوستر دیواری مسئله کیفیت و استحکام بالای کاغذ پوستر دیواری می باشد. در نتیجه هنگام خرید انواع پوستر دیواری سه بعدی باید تمام مشخصات  چاپ پوستر دیواری سه بعدی را در نظر داشته باشید.

پخش پوستر دیواری در تهران

 خرید و فروش انواع پوستر دیواری در سراسر کشور از جمله تهران و سایر شهرستان ها با کیفیت عالی صورت می گیرد، به همین دلیل به راحتی می توان از انواع سبک های پوستر دیواری برای زیبا نمودن فضای داخلی سالن پذیرایی، اتاق کودک، اتاق خواب، لابی و محیط های اداری استفاده نمود. به عنوان مثال میتوان به پوستر دیواری مشاغل مختلف اشاره نمود که می تواند چاپ پوستر دیواری غذا برای رستوران و یا برای فست فود نصب شود.

فروشگاه دکور آفیس تجربه فروش و پخش پوستر دیواری در تهران و شهرستانها می باشد و چاپ انواع پوستر دیواری سفارشی را با کیفیت عالی به صورت تضمین شده انجام می دهد.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 620
نمایش همه
علاقه مندی ها ()