کاغذ دیواری سه بعدی از سبک های جدید چاپ کاغذ دیواری است که با استفاده از ماشین آلات چاپ مدرن پیاده سازی می شود. انتخاب طرح کاغذ دیواری تأثیر مستقیم بر روی زیبایی دکوراسیون داخلی دارد و می تواند ارزش ملک را ارتقاء دهد. به همین دلیل خیلی از افراد به دنبال استفاده از سبک های نو و مبتکرانه می باشند، از این رو خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی را به عنوان اولین گزینه در نظر می گیرند و برای ایجاد تنوع و خلق یک اثر نو در فضای داخلی و عمومی ساختمان ها بهره می گیرند. 

کاربرد کاغذ دیواری سه بعدی

قابل ذکر است که کاغذ دیواری سه بعدی را با نام پوستر دیواری سه بعدی و یا پوستر دیواری 3D نیز معرفی می کنند و این مسئله باعث شده تا طرح های مختلفی با ویژگی های یکسان در بازار چاپ شود و علاوه بر دیوار برای سقف نیز مورد استفاده قرار گیرد. طراحی کاغذ دیواری سه بعدی به نحوی است که در برخی از سبک های کاغذ دیواری سه بعدی از نوارهایی در حاشیۀ تصویر استفاده می شود تا نمای بُعد تصویر را بیش از پیش به صورت مات و درخشان و متناوب نشان دهد تا حس واقعی بودن تصاویر را ایجاد کند و به نوعی عین واقعیت به نظر آید.

از نمونه طرح های کاغذ دیواری سه بعدی برجسته می توان به پوسترهای دیواری تصاویر3D، پوستر دیواری فرشته، پوسترهای دیواری نقاشی مدرن، انواع کاغذ دیواری پنجره و یا طرح تراس مجازی، انواع پوستر دیواری بناهای مجلل و غیره اشاره نمود که هر کدام زیبایی خاص خود را دارد.

نکتۀ کلیدی چاپ کاغذ دیواری سه بعدی

مهمترین نکته در رابطه با چاپ انواع پوستر دیواری سه بعدی می توان به جنس کاغذ دیواری اشاره کرد که نسبت به رطوبت اندک مقاوم می باشد و طرح چاپ شده بر روی کاغذ دیواری از بین نمی رود و به همین دلیل علاقه مندان زیادی میان افراد جوان و بزرگسال جذب این آثار شده اند و آمار خرید کاغذ دیواری برجسته یا همان پوستر دیواری سه بعدی افزایش یافته است.

فروشگاه دکور آفیس دارای آرشیو قوی آلبوم های کاغذ دیواری معمولی و انواع کاغذ دیواری سه بعدی می باشد که به صورت اینترنتی در مقابل دید مشتریان و علاقه مندان قرار داده است. بنابراین می توانید برای مشاهدۀ انواع محصولات دکوراتیو به وب سایت فروشگاه دکور آفیس مراجعه نمائید. این فروشگاه پخش انواع کاغذ دیواری و پوستر را در تهران و تمام شهرستان ها انجام می دهد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 593
نمایش همه
علاقه مندی ها ()