کاغذ دیواری سه بعدی یکی دیگر از طرح های خلاقانه طراحان کاغذ دیواری می باشد که با استفاده از دستگاه های مدرن و جوهر افشان زمینۀ خلق آثار کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر را بوجود آورده اند. امروزه چاپ انواع کاغذ دیواری سه بعدی طرفداران زیادی پیدا کرده است و باعث شده تا تمام افراد بتوانند با توجه به بودجه و سلیقۀ خود، از طرح های زیبای پوستر و کاغذ دیواری در ابعاد مختلف برای طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان بهره مند شوند. در هر اتاق می توان از زیبایی و جلوۀ خاص طرح های کاغذ دیواری بهره برد و حس زیبای تصاویر را در فضای محیط پراکنده نمود.

نحوۀ نصب کاغذ دیواری سه بعدی

نکتۀ قابل توجه در رابطه با نصب هر نوع کاغذ دیواری، مسئلۀ زیرسازی و آماده نمودن بستر کاغذ دیواری می باشد، همانند رنگ کاری و نقاشی ساختمان که نیاز به بتونه کاری و سمباده کاری دارد. در ضمن جا دارد به این مسئله اشاره کنیم که متناسب با منطقه ای که در آن زندگی می کنید، مستحکم ترین و سازگارترین جنس کاغذ دیواری را خریداری نمائید چون در تمام مناطق نمی توان از کاغذ دیواری استفاده نمود. برای مثال کاغذ دیواری سه بعدی حمام اگر لاک مخصوص نخورده باشد، بر اثر رطوبت و بخار بیش از حد به سرعت از بین می رود. بنابراین باید تمام مسائل را در نظر داشت تا نتیجۀ نهایی قابل قبول و رضایت مند باشد. 

همچنین هنگام نصب کاغذ دیواری و پوستر باید توجه داشته باشید که دیوار هیچگونه نقصی نداشته باشد، مثل نمدار بودن دیوار، نوع گچ دیوار و سست بودن بخش هایی از دیوار نمونه هایی از این نواقص به شمار می آید، البته استفاده از چسب های بی کیفیت و قدیمی نیز می تواند در کیفیت نتیجۀ انتهایی نقش مستقیم داشته باشد. به همین دلیل افرادی که نصب انواع کاغذ دیواری را انجام می دهندۀ دارای تجربۀ مفید می باشند که به راحتی می توانند در چند تکنیک فرآیند نصب کاغذ دیواری را بدون اشتباه انجام دهند.

خرید انواع پوستر دیواری سه بعدی برجسته

پوسترهای دیواری گلهای سه بعدی ، انواع پوستر دیواری طبیعت، پوسترهای دیواری کلاسیک و مدرن، انواع پوستر دیواری خطی سنتی و … تعدادی از طرح های پوستر و کاغذ دیواری موجود در بازار می باشد که می توان در ابعاد مختلف برای طراحی دکوراسیون داخلی استفاده نمود. برای خرید ارزان کاغذ دیواری سه بعدی برجسته با کیفیت عالی می توانید به فروشگاه دکور آفیس مراجعه نمائید، همچنین برای آگاهی بیشتر می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 633
نمایش همه
علاقه مندی ها ()