پارکت نوعی کفپوش دکوراتیو است که برای نوسازی و طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. پارکت ها از لایه های چوب طبیعی ساخته شده اند که شامل ضخامت متفاوت می باشد و متناسب با پوشش کف طراحی می شوند. پارکت لمینت نوع دیگری از انواع پارکت محسوب می شود که در بازار می توان در طرح و رنگ های متفاوت خریداری نمود. لمینت در واقع از لایه های چوب فشرده HDF ساخته شده است که به دلیل فشردگی بالای لایه ها و پوشش های سطحی پارکت لمینت در برابر رطوبت مقاوم می باشد، از این رو با نام پارکت لمینت ضد آب شناخته شده است.

عرضۀ انواع پارکت لمینت با کیفیت

کفپوش پارکت که از چوب طبیعی ساخته می شود در طرح و رنگ های متفاوت در بازار قابل تهیه می باشد و به راحتی می توان بر مبنای سلیقه، متناسب با دکوراسیون داخلی که سبک کلاسیک و یا مدرن دارد، از تناژ رنگی پارکت ها استفاده نمود. امروزه استقبال از لمینت بسیار افزایش یافته است چون از پارکت لمینت ارزان است و به دلیل مغز فشرده ای که با روکش چوب محافظت شده است، نسبت به رطوبت مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد. همچنین تنوع رنگ و طرح بیشتری دارد.

نکته قابل توجه در رابطه با ساخت انواع پارکت در این است که نصب پارکت ها توسط کلیک ها صورت می گیرد و برای آنکه از نفوذ آب جلوگیری کند، کلیک ها با لایه ای از پارافین پوشانده می شوند. به عنوان مثال پارکت های لمینت چینی ، پارکت لمینت ایرانی، پارکت لمینت آلمانی و دیگر برندها، نحوۀ نصب کردن آنها به وسیلۀ کلیک در دو طرف و یا چهار طرف پارکت ها می باشد و بدین وسیله بدون نیاز به میخ و چسب خاصی بر روی کف نصب می شوند.

خرید پارکت لمینت اشعه UV

در حال حاضر پارکت و لمینت به دلیل نوع طراحی، نسبت به تابش نور و اشعه UV مقاوم می باشد و طرح روی پارکت، ماهیت خود را از دست نمی دهد. همچنین پارکت لمینت به دلیل نوع طراحی که دارد، نسبت به ضربه و خط خوردگی مقاومت بالایی دارد و به همین دلایل است که اکثر افراد تمایل دارند از لمینت برای کفپوش منازل و محیط های اداری استفاده نمایند.

فروشگاه دکور آفیس، چندین سال است که در عرصۀ فروش انواع پارکت و لیمنت فعالیت دارد و با توجه به سلایق تمام افراد پخش انواع پارکت قیمت ارزان را در تهران و شهرستان ها انجام می دهد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 647
نمایش همه
علاقه مندی ها ()