با توجه به اینکه کاغذ دیواری یکی از پوشش های پرکاربرد در دکوراسیون داخلی میباشد به همان نسبت نیز خرید و فروش کاغذ دیواری نیز رونق بسیار زیادی پیدا کرده است. امروزه شرکتها، فروشگاه ها و همچنین فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارند که در زمینه فروش انواع کاغذ دیواری فعالیت میکنند و هر یک نیز آلبومی را در اختیار دارند که مدل های متعددی از کاغذ دیواری ها در آن موجود میباشد و مشتری میتواند نسبت به سلیقه خود یک مدل را انتخاب  و خریداری نماید. هر چه فروشنده مدل های بیشتری از کاغذ دیواری را برای فروش موجود داشته باشد در نتیجه دست خریدار نیز برای انتخاب یک مدل مناسب با سلیقه و دکوراسیون بازتر خواهد بود.

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها در انواع مختلفی تولید میشوند که از لحاظ مواد اولیه به کار رفته در ساخت و تولید با یکدیگر متفاوت هستند. علاوه بر مواد تشکل دهنده کاغذ دیواری روکش آن نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و میتوان گفت این روکش کاغذ دیواری است که باعث ضد آب شدن و همچنین مقاوم شدن آن در برابر ضربه میشود. مقاوم بودن کاغذ دیواری در برابر آب خاصیت تمیز شوندگی بیشتری را برای آن ایجاد میکند و میتوان سطح آنرا به راحتی با مواد شوینده و یا آب تمیز نمود.  اما کاغذ دیواری ها از لحاظ طرح و سبک نیز متفاوت هستند. انواع کاغذ دیواری مدرن از کاغذ دیواری های مناسب برای دکوراسیون های مدرن میباشد که امروزه در ساختمان های نو ساز کاربرد بسیار زیادی دارد.

کاغذ دیواری و اهمیت تناسب آن با دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری را میتوان بصورت سلیقه ای انتخاب و خریداری نمود اما به این موضوع نیز باید توجه زیادی شود که کاغذ دیواری با دکوراسیون به خوبی تناسب برقرار کند. معمولا کاغذ دیواری هایی که با دکوراسیون تناسب برقرار می کنند میتوانند جلوه ظاهری بسیار بهتری را پدید آورند و تنها نباید در انتخاب کاغذ دیواری سلیقه را ملاک قرار دهید.

شرکت دکور آفیس از جمله شرکت های قدیمی و صاحب نام در زمینه عرضه و فروش انواع ملزومات مورد نیاز برای دکوراسیون داخلی میباشد و زیباترین و متنوع ترین مدل های کاغذ دیواری را نیز با توجه به سلایق گوناگون بفروش میرساند. تیم فروش کارکشته این شرکت هر اطلاعاتی که نیاز داشته باشید را پیش از خرید در اختیار شما قرار خواهد داد و با توجه به این اطلاعات می توانید خرید آگاهانه و آنچه که مناسب دکوراسیون شما می باشد را انجام دهید

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 611
نمایش همه
علاقه مندی ها ()