پارکت یکی دیگر از محصولات پوشش کف است که دارای تنوع رنگ، کیفیت و نقش می باشد. پارکت ها از جنس چوب طبیعی ساخته می شود که لایه های چوب در ابعاد مختلف ساخته می شوند. در حالیکه پارکت لمینت از لایه های فشرده چوب HDF ساخته شده اند که به دلیل فشردگی بالا، نسبت به رطوبت مقاوم می باشد و با لایه های ضد آب پوشش داده می شوند. قیمت انواع پارکت کم تر از پارکت می باشد، چون از چوب مصنوعی ساخته می شود و هزینۀ کمتری برای ساخت لمینت به کار می رود.

پارکت لمینت با کیفیت

با پیشرفت فناوری، ساخت پارکت ها بهبود پیدا کرد و برندهای مختلفی وارد بازار داخل و خارج شد. از برندهای داخلی می توان به پارکت لمینت ایزوفام، پارکت های لمینت لگو فلور، پارکت های لمینت هانتر، پارکت های لمینت یونیک، پارکت لمینت انزو و غیره اشاره نمود، همچنین از برندهای خارجی پارکت های لمینت می توان به پارکت لمینت شانو چینی، پارکت لمینت Max Floor چینی، پارکت لمینت وسن چینی ، پارکت های لمینت هولزیمر آلمان، پارکت لمینت واریو ترکیه ای و غیره اشاره کرد که در بازار ایران در رنگ بندی و کلاس های مختلف قابل خرید می باشند.

پارکت های  لمینت دارای قیمت ارزان و در عین حال کیفیت بالا می باشد و به دلیل استفاده از چوب های مصنوعی در طیف های رنگی متفاوتی ساخته شده اند. چون تمام رنگ ها به تنهایی انرژی منحصر به فردی را به بیرون انتشار می دهد که برای طرح های مختلف پارکت و پارکت لمینت نیز این مسئله صدق می کند.

پخش پارکت لمینت در تهران

اکثر برندهای پارکت لمینت را می توانید در سراسر کشور مشاهده نمائید که با قیمت های مختلف و کیفیت یکسان عرضه می شوند. همواره برای خرید انواع پارکت و پارکت لمینت، نسبت به مشخصات فنی توجه ویژه ای به خرج دهید تا پارکتی که خریداری می نمائید، علاوه بر زیبایی نسبت به شرایط محیطی محل مورد نظر دوام بالایی داشته باشد. به عنوان مثال برای محیط های شرجی و مرطوب باید از پارکت لمینت ضد آب استفاده نمائید تا استحکام و دوام بالایی در برابر رطوبت داشته باشد و لایه های پارکت، شکل و فرم اولیۀ خود را از دست ندهند.

فروشگاه دکور آفیس به عنوان ارائه دهندۀ اکثر محصولات پارکت و پارکت لمینت قیمت مناسب در تهران و تمام شهرستان ها فعالیت دارد و با استفاده از کارشناسان فروش فنی و نصابان با تجربه عملیات فروش و نصب انواع پارکت لمینت را بر عهده می گیرد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 691
نمایش همه
علاقه مندی ها ()