پارکت یکی از محصولات دکوراسیون داخلی است که از چوب طبیعی ساخته می شود و بر اساس نوع چوب در طرح های مختلف تولید می شوند و به بازار عرضه می شوند. از دیگر محصولات پارکت، می توان به پارکت های لمینت اشاره نمود که از لایه های فشرده چوب ساخته می شوند. فناوری ساخت پارکت ها روز به روز در حال پیشرفت می باشد، از این رو پارکت لمینت با کلاس های متفاوت ساخته شدند تا مورد استفاده قرار گیرند و بر اساس شرایط محیطی، مناسب ترین پارکت لمینت را در مکان مناسب نصب نمایند و جلوۀ خاصی به محیط ببخشند. قابل ذکر است که فروش پارکت در تهران و سایر استان ها با کیفیت اورجینال توسط فروشگاه های معتبر تجهیزات دکوراسیون داخلی صورت می گیرد و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صورت اینترنتی بررسی نمائید.

مشخصات فنی پارکت های لمینت

پارکت های لمینت علاوه بر زیبایی، ویژگی های انحصاری از قبیل قابلیت شستشو، مقاومت بالا در برابر ضربه و سایش، برخورداری از سطوح براق و یا مات، ضخامت و ابعاد متفاوت ساخته می شوند و بر اساس آنها می توان کیفیت و قیم پارکت های لمینت را مشخص نمود. به عنوان مثال استفاده از پارکت های طرح آجر، از نظر معماری تعلق به قرن 21 دارد و برای دکوراسیون داخلی کلاسیک مناسب می باشد. بنابراین می توانید بر اساس سبک دکوراسیون از طرح های مختلف پارکت ها برای بازسازی کف سالن ها و اتاق ها استفاده نمائید.

پارکت لمینت ترک از برندهای مطرح پارکت لمینت است که در ایران افراد متعددی به دلیل سبک و کیفیتی که این پارکت ها دارند، برای تزئین دکوراسیون داخلی استفاده می کنند تا پوشش زیبایی را بر روی سطوح ایجاد نماید. از جمله برندهای پارکت لمینت ترکیه می توان به آیدا، پارکت واریو، پارکت تراکلیک، لمینت فلورپن و غیره اشاره کرد که در ایران با کیفیت اصل به فروش می رسد.

قیمت خرید انواع پارکت

مسئلۀ قیمت پارکت به فاکتورهای مشخصات فنی بستگی دارد، که نقش بسزایی در کیفیت و ماندگاری پارکت ها دارد. به عبارتی برای مکان های پر تردد به طبع پارکت لمینت کلاس AC4 و یا AC5 مناسب می باشد، در نتیجه از قیمت بیشتری برخوردار می باشد. در حالیکه پارکت لمینت کلاس AC1 برای مکان های کم تردد مناسب می باشد.

با این تفاسیر فروشگاه دکور آفیس در وب سایت رسمی خود، انواع پارکت لمینت را به صورت تفکیک شده با مشخصات فنی معرفی نموده و شما را برای سفارش و خرید اینترنتی یاری می نماید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 664
نمایش همه
علاقه مندی ها ()