پارکت از جدیدترین محصولات کفپوش است که در سراسر جهان برای پوشش کف استفاده می شود و زیبایی خاصی به طبیعت می بخشد. پارکت ها در دو نوع پارکت چوبی و پارکت لمینت به فروش می رسد. کفپوش پارکت از چوب طبیعی تولید می شود در حالیکه پارکت لمینت از چوب فشرده شده HDF تولید می شود که با دو لایه ضد آب پوشانده می شود و به همین دلیل از هزینۀ پایین تری برخوردار می باشد. به همین دلیل است که طرفداران زیادی پیدا کرده است و برای طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. پارکت های لمینت در سایزهای متفاوت و برند ایرانی و خارجی به فروش می رسد، به همین دلیل می توانید متناسب با سلیقه، پارکت مورد دلخواه خود را خریداری نمائید.

ویژگی های پارکت

همانطور که پیش از این مطرح گردیده شد، خاصیت ضد آب و مقاوم در برابر خط و خش و همچنین ضربه از ویژگی های بارز پارکت ها به شمار می آید و موجب شده افراد زیادی تمایل داشته باشند برای تزئین کف آشپزخانه، سالن پذیرایی و اتاق ها از رنگ بندی های متفاوت پارکت استفاده نمایند.

نکته قابل توجه در رابطه با قیمت پارکت های لمینت می توان به مسئلۀ کیفیت پارکت لمینت، برند داخلی و خارجی لمینت و همچنین ابعاد پارکت ها اشاره نمود و در نهایت قیمت پارکت ها را مشخص می کند. از جمله نمونه های پارکت لمینت ایرانی و خارجی می توان به انواع پارکت لمینت Z4 Plus ، پارکت های لمینت دکو ایرانی، پارکت لمینت دنیز ایرانی، پارکت لمینت انزو ایرانی، پارکت لمینت یونیت ایرانی، پارکت لمینت شانو چینی، پارکت لمینت هولزیمر آلمانی، پارکت لمینت استارلند، پارکت لمینت واریو ترکیه ای، پارکت لمینت تراکلیک ترکه ای، پارکت های لمینت One Floor آلمانی و غیره اشاره نمود که هر کدام دارای رنگ بندی اختصاصی می باشد که می توانید بر اساس رنگبندی وسایل و تزئینات داخلی از آنها استفاده نمائید.

پخش انواع پارکت و پارکت لمینت

انواع پارکت و پارکت لمینت در اکثر فروشگاه های معتبر تزئینات داخلی ساختمان، مصالح ساختمانی و طراحی دکوراسیون به فروش می رسد. مسئلۀ قیمت پارکت لمینت برای تمام افراد مهم می باشد، به همین دلیل پارکت های لمینت در طرح های مختلف و کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می شود.

فروشگاه دکور آفیس به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در زمینۀ فروش انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت دارد و امکان پخش انواع پارکت و پارکت لمینت را به سراسر ایران که شامل تهران و سایر شهرستان ها می شود را دارد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 657
نمایش همه
علاقه مندی ها ()