خرید کاغذ دیواری از گذشته تا به امروز زیبایی و تنوع را برای علاقه مندان به این سبک طراحی دکوراسیون داخلی به ارمغان می آورد. همانطور که می دانید پوشش کاغذ دیواری از الیاف چوب طبیعی گرفته می شود و به همین جهت با طبیعت سازگار دارد. امروزه از ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته برای طراحی کاغذهای دیواری استفاده می شود تا طرح های زیبا را با کیفیت عالی چاپ نماید تا مدت زمان بیشتری بتوانیم از طرح های کاغذ دیواری لذت ببریم. خرید کاغذ دیواری با کیفیت مهمترین عامل برای خرید انواع کاغذ دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی می باشد.  

ویژگی های کاغذ دیواری

مهم ترین دلیل استقبال از کاغذهای دیواری علاوه بر زیبایی، مسئله دوام بالا نسبت به شستشوی سطوح کاغذ دیواری می باشد که نسبت به مواد شوینده وایتکس و تاید مقاوم می باشد و به راحتی می توان آلودگی ها را از روی سطوح از بین برد. به همین خاطر روز به روز بر تنوع طرح های کاغذ دیواری افزوده شد و تا به امروز امکان چاپ تصاویر مورد دلخواه بر روی کاغذهای دیواری فراهم می باشد تا بتوان فضای یکنواخت منزل و محیط اداری را شکیل تر و زیبا تر نمایش دهید. همچنین با استفاده از کاغذ دیواری طرح لوکس، طلائی و طرح هایی از این قبیل می توان فضای محیط را به سمت و سوی خانه های لاکچری سوق دارد تا چشم بینندگان را بیشتر از پیش به خود جلب نماید.

فروش کاغذ دیواری

کاغذهای دیواری مدرن و کلاسیک ، انواع کاغذ دیواری کودکانه و نوجوان، کاغذهای دیواری سه بعدی، کاغذهای دیواری سفارشی و انواع کاغذ دیواری مدرن و اسپرت نمونه هایی از انواع کاغذ دیواری موجود در بازار می باشد که دارای طرح های متنوع می باشد.کاغذهای دیواری علاوه بر طرح های کلاسیک که در گذشته مرسوم بود، انواع کاغذ دیواری طرح های مدرن و فانتزی نیز در اشکال مختلف به صورت تلفیقی چاپ شده اند و در بازار می توان با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری نمود.

فروشگاه دکور آفیس عرضه کنندۀ انواع کاغذ دیواری در طرح های مختلف می باشد که قابلیت پخش انواع کاغذ دیواری را در تهران و مناطق مختلف سراسر کشور دارد. از این رو می توانید به صورت اینترنتی و مراجعه به وب سایت دکور آفیس، طرح کاغذ دیواری خود را از میان محصولات دکوراسیون داخلی انتخاب کنید و به صورت اینترنتی سفارش خرید کاغذ دیواری خود را ثبت نمائید و در اولین فرصت تحویل بگیرید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 594
نمایش همه
علاقه مندی ها ()