پوستر دیواری حاصل ایده های خلاقانه می باشد که توسط ماشین آلات بروز و افراد خلاق طراحی شده اند. در گذشته برای ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی از کاغذهای دیواری استفاده می شد ولی به مرور زمان با مدرن شدن دستگاه های چاپ، پوسترهای دیواری در طرح و سبک های مختلف تولید شدند و علاوه بر افراد لاکچری، اکثر افراد می توانند از زیبایی طرح های انواع پوستر دیواری برای تزئین دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودکان و نوجوانان، محیط اداری و اتاق کنفرانس و همایش ها استفاده نمود.

تنوع طرح پوستر دیواری

تفاوت عمده ای که میان کاغذ دیواری و پوسترهای دیواری وجود دارد، مسئلۀ تنوع طرح های پوستر دیواری می باشد و هیچگونه حساسیت پوستی را برای افراد بوجود نمی آورد در ضمن در برابر تابش نور نیز مقاوم می باشد. از مهمترین ویژگی پوسترهای دیواری می توان به تبدیل عکس به پوستر دیواری اشاره نمود که طرح منحصر به فردی را برای افراد تولید می کند. بنابراین این امکان را برای افراد به وجود می آورد تا بتوانند تصاویر مورد دلخواه خود را بر روی دیوار با کیفیت بالا نصب کنند و زیبایی فضای اتاق و منزل را چندین برابر نمایند.

از نمونه کارهای انواع پوستر دیواری می توان به پوسترهای دیواری کلاسیک و مدرن، انواع پوستر دیواری مشاغل، انواع پوستر دیواری ماشین و موتور، انواع پوستر دیواری موسیقی، انواع پوستر دیواری گل های سه بعدی، انواع پوستر دیواری گل های فانتزی، انواع پوستر دیواری طرح کارتن، انواع پوستر دیواری تصاویر 3D و ... اشاره نمود که هر کدام شامل طرح های متنوع و زیبا می باشد که می توانید متناسب با سلیقه هر کدام از آنها را برای دیزاین اتاق و سالن پذیرایی استفاده نمائید.

خرید پوستر دیواری قیمت ارزان

خرید پوسترهای دیواری طرفداران زیادی در تهران و سایر شهرستان ها پیدا کرده است و متناسب با فضای داخلی محیط، در سایزهای مختلف از طرح های زیبا و متنوع پوستر دیواری بهره می گیرند. به عنوان مثال خرید پوستر دیواری پشت تلویزیون و پوستر دیواری پشت مبلمان با استقبال رو به رو شده است و افراد زیادی تمایل به خرید انواع پوستر دیواری سه بعدی دارند.

فروشگاه دکور آفیس نیز در زمینۀ فروش انواع پوستر دیواری در تهران و شهرستان های دیگر دارد، امکان سفارش و خرید اینترنتی انواع پوستر دیواری و پوستر دیواری سه بعدی را فراهم نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید پوسترهای دیواری قیمت ارزان می توانید با مرکز فروش تماس داشته باشید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 626
نمایش همه
علاقه مندی ها ()