پارکت لمینت مدل جدید کفپوش پارکت به حساب می آید که برای پوشش کف مورد استفاده قرار می گیردو به عنوان پارکت مصنوعی در بازار شناخته می شود. پارکت های لمینت به دلیل نوع ساختاری که دارند، نسبت به رطوبت مقاوم می باشند. طرح و کیفیت کفپوش نقش بسزایی در زیبایی دکوراسیون داخلی دارد، همچنین بر روی فضای محیط تأثیر مثبت خواهد داشت. به همین خاطر از کفپوش پارکت لمینت استقبال فراوانی می شود تا برای سطوح کف استفاده شود.  

انواع پارکت لمینت

پارکت های لمینت از آن دسته کفپوش های پر کاربرد می باشد که به دلیل قیمت مناسب، کیفیت بالا و تنوع طرح طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است. پخش پارکت لمینت توسط فروشگاه های عرضه کنندۀ محصولات دکوراسیون داخلی صورت می گیرد. قابل ذکر است پارکت های لمینت در چند لایه از چوب های فشرده شدۀ HDF ساخته شده اند که درون دو لایه طرح چوب قرار گرفته می شوند. از مهمترین مشخصه های پارکت های لمینت می توان به تنوع طرح و خاصیت ضد آبی پارکت های لمینت اشاره نمود.

از برندهای پارکت های لمینت ایرانی می توان به انواع پارکت لمینت آرتا ، پارکت های لمینت دلتا فرست، انواع پارکت لمینت ایزوفام، پارکت های لمینت هانتر، انواع پارکت لمینت انزو، پارکت لمینت یونیک و غیره اشاره نمود. در ضمن از جمله پارکت های لمینت آلمانی و پارکت لمینت ترکیه، پارکت لمینت چینی می توان به مواردی چون انواع پارکت لمینت هولزیمر، پارکت لمینت King Size، انواع پارکت لمینت کرونو اورجینال و .... اشاره نمود.

خرید ارزان پارکت لمینت

بهتر است خرید پارکت لمینت را از فروشگاه های معتبر انجام دهید تا مشاورۀ خریدی که به شما داده می شود، به صورت کاملاً حرفه ای صورت گرفته شود تا بر اساس شرایط منطقه مسکونی و اداری، مناسب ترین برند پارکت لمینت را برای محیط اداری و مسکونی خود خریداری نمائید.

فروشگاه دکور آفیس چندین سال است که به صورت کاملاً حرفه ای در زمینۀ خرید و فروش انواع پارکت لمینت فعالیت دارد و پخش پارکت و پارکت لمینت را در استان تهران و سایر شهرستان ها انجام می دهد. این فروشگاه در تلاش است تمام محصولات دکوراسیون داخلی را  با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه کند تا عموم مردم بتوانند از انواع پارکت های لمینت، پوستر دیواری، کاغذ دیواری، پوستر سقفی و سایر محصولات دکوراتیو برای جلوه داده به فضای ملک خود استفاده نمایند. بنابراین با توجه به سلایق متفاوت انواع پارکت و پارکت لمینت قیمت ارزان را در طرح های متنوع به فروش می رساند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 729
نمایش همه
علاقه مندی ها ()