پرده چاپی یا پرده تصویری همان چاپ تصاویر بر روی پارچه های پرده می باشد. در دنیای امروز مسئله طراحی دکوراسیون داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است و روز به روز ایده های نو برای تغییر دکوراسیون تولید می شود و وارد بازار می شود. از مزایای پرده چاپی می توان به کیفیت بالا، قیمت مناسب و تنوع طرح اشاره نمود. در این سال های اخیر از پرده های چاپی استقبال فراوانی صورت گرفته و طراحان دکوراسیون داخلی در تلاش هستند با استفاده از وسایل قیمت پایین، محیط را به بهترین شکل ممکن چیدمان کنند و زیبایی محیط را بهبود ببخشند.

ابعاد انواع پرده چاپی

پرده های چاپی را می توانید در قواره های 1.5×3 متر در فروشگاه های پخش کنندۀ پرده های چاپی سفارش دهید. قابل ذکر است پرده های چاپی در حالت چین دار دارای عرض 90 تا 110 سانتی متر می باشد، همچنین به راحتی می توان متناسب با نیاز مشتری در ابعاد مختلف چاپ و دوخت پرده چاپی را انجام داد. از مهمترین ویژگی های انواع پرده چاپی، امکان چاپ انواع تصاویر بر روی پارچه پرده می باشد که برای تزئین سال پذیرایی، اتاق و محیط های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

از انواع طرح پرده چاپی می توان به پرده های چاپی طرح صورت، انواع پرده چاپی طرح سنتی و اسلیمی، پرده چاپی طرح گل و منظره ،  پرده های چاپی شخصیت های کارتنی برای کودکان، انواع پرده چاپی طرح مناظر طبیعی و غیره را نام برد که هر کدام در رنگ های متنوع و زیبا با کیفیت عالی و رنگ ثابت قابل چاپ می باشد و به راحتی می توان فضای محیط را به سمت و سوی شیک و مدرن بودن سوق داد.

پرده چاپی قیمت ارزان

در عصر حال حاضر که دنیای تکنولوژی است، به راحتی می توان با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته زمینه را برای زندگی به سبک مدرن فراهم نموده است و ایده های خلاقانه و بکر، زیبایی محیط اطرافمان را بهبود بخشیده است. ایدۀ استفاده از پرده های چاپی نیز یکی از این موارد می باشد که علاوه بر خلاقیت شامل زیبایی و منحصر به فرد بودن را نیز به نمایش می گذارد.

فروشگاه دکور آفیس پخش انواع پرده چاپی را با طرح های مورد دلخواه در استان تهران و سایر شهرستان ها بر عهده دارد و با توجه به سابقه طولانی مدت در رابطه با خرید و فروش انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی، زمینه را برای خرید ارزان انواع پرده چاپی با کیفیت بالا برای مشتریان فراهم می نماید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 613
نمایش همه
علاقه مندی ها ()