خرید پارکت در سراسر ایران گسترش یافته است و برای طراحی دکوراسیون داخلی و همچنین بازسازی ساختمان می توان برای بروز نمودن کف از کفپوش های پارکت و پارکت لمینت استفاده نمود. نکتۀ حائز اهمیت در کنار خرید انواع پارکت  ، مسئلۀ جنس و برند پارکت می باشد. خرید انواع پارکت و پارکت لمینت به دلیل ویژگی هایی چون رعایت استانداردهای سایش، خاصیت ضد آب، مقاوم در برابر اشعۀ یو وی، ضخامت های متفاوت، امکان استفاده در مکان های پرتردد، تردد متوسط و کم تردد، دوام بالا نسبت به ضربه، قابلیت ضد خش و تنوع رنگ و طرح های زیبا علاقه مندان زیادی را به خود جذب نموده است.

معرفی انواع پارکت

انواع پارکت و لمینت را می توانید با برندهای داخلی و خارجی در رنگ و طرح های زیبا تهیه نمائید. از جمله پارکت های لمینت ایرانی می توان به پارکت لمینت ویلا، پارکت لمینت یشیل، پارکت های لمینت داچ فلور، انواع پارکت لمینت ZX، پارکت لمینت دلتا فرست، انواع پارکت ایزوفام، پارکت های لمینت استار لند، پارکت های لمینت هانتر و .... اشاره نمود.

همچنین امکان خرید انواع پارکت لمینت خارجی از جمله پارکت های لمینت چینی تحت لیسانس آلمان چون پارکت لمینت فیس وود، انواع پارکت لمینت وسن، انواع پارکت لمینت باربادوس ، پارکت های لمینت شانو، پارکت لمینت One Floor، پارکت لمینت ویتال و ... فراهم می باشد و به راحتی می توان انواع پارکت لمینت ترکیه و آلمانی را در طرح های زیبا و کیفیت عالی خریداری نمود.

نحوۀ خرید پارکت

اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی دارید و تمایل به خرید پارکت یا پارکت لمینت دارید، بهتر است رنگ و طرح دکوراسیون داخلی منزل را ملاک اصلی انتخاب مناسب ترین طرح پارکت در نظر بگیرید، سپس میزان تردد منطقه و همچنین نسبت رطوبت منطقه را مد نظر داشته باشید تا انتخاب خرید پارکت را به درستی انجام داده باشید. تمام پارکت هایی که ساخته می شوند متعلق به یک دسته کلاس می باشند که میزان مقاومت پارکت ها را نسبت به ساییدگی و میزان تردد مشخص می کند، در نتیجه پیش از خرید انواع پارکت لمینت، با افراد فنی و متخصص مشورت نمائید و با آگاهی کامل اقدام به سفارش خرید پارکت نمائید.

فروشگاه دکور آفیس چندین سال است که در حوزۀ فروش و پخش انواع پارکت و لمینت ایرانی و خارجی فعالیت دارد، به همین منظور علاوه بر ارائه خدمات فروش انواع پارکت لمینت، خدمات ارزنده ای چون ارائه مشاورۀ خرید و خدمات پس از فروش را بهترین شکل ممکن با استفاده از نیروی متخصص انجام می دهد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 706
نمایش همه
علاقه مندی ها ()