پخش پارکت در سراسر ایران با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می شود. همانطور که می دانید پارکت حاصل تکنولوژی جدید است که از چوب طبیعی و یا چوب مصنوعی ساخته می شوند و برای دکوراتیو کف آشپزخانه، سالن پذیرایی و یا اتاق ها استفاده می شود. پخش انواع پارکت در طرح و رنگ متفاوت نسبت به خارجی، به دلیل کیفیت بالای ساخت طرفداران زیادی پیدا کرده است. نکتۀ قابل توجه در رابطه با انواع پارکت و پارکت لمینت، ویژگی ضد آب و مقاومت بالا نسبت به اشعۀ UV می باشد. چرا که محبوبیت بالای پارکت ها به دلیل مقاومت بالای پارکت به رطوبت می باشد.

پخش پارکت های با کیفیت

کفپوش لمینت نسبت به کفپوش پارکت دارای تنوع طرح و رنگ می باشد، به دلیل استفاده از چوب مصنوعی یا همان مغز فشردۀ HDF، مقاومت بالایی نسبت به رطوبت دارد و بهترین گزینه برای ساختمان هایی است که در مجاورت دریا قرار دارند و رطوبت خیز می باشند. پخش انواع پارکت و پارکت لمینت ایرانی، پارکت لمینت آلمانی، پارکت لمینت ترکیه، پارکت لمینت فرست وود، انواع پارکت لمینت خارجی، انواع پارکت لمینت ضد آب و غیره توسط فروشگاه های معتبر با کیفیت عالی به سراسر ایران با قیمت مناسب عرضه می گردد.

در این سال های اخیر طراحی دکوراسیون داخلی نقش بسزایی در خرید و فروش ساختمان ها دارد و یکی از مهمترین فاکتورها، داشتن کفپوش پارکت و لمینت می باشد. پارکت ها بخاطر اینکه از طرح و رنگ طبیعی چوب الهام گرفته شده است، گرمای محیط را چندین برابر می کند.

فروش انواع پارکت قیمت ارزان

در حال حاضر شرکت و فروشگاه های متعددی در عرصۀ پخش انواع پارکت ایرانی و خارجی مشغول به کار می باشند. مهمترین تفاوتی که میان فروشگاه های تجهیزات دکوراسیون داخلی وجود دارد، مسئله کیفیت محصولات، تنوع محصولات، قیمت مناسب و از همه مهمتر ارائه خدمات پس از فروش می باشد. به همین دلیل انتخاب فروشگاه تأمین کنندۀ انواع پارکت و پارکت لمینت نیاز به دقت و توجه دارد.

فروشگاه دکور آفیس مفتخر است که از ابتدای فعالیت حرفه ای خود از افراد متخصص و فنی برای فروش و نصب انواع کفپوش پارکت استفاده می نماید. در ضمن از کارشناسان فنی مجرب برای ارائه خدمات پس از فروش بهره می گیرد و با هدف جلب رضایت خریداران و همچنین گسترش فعالیت فروشگاه گام بر می دارد. این فروشگاه قیمت ارزان پارکت لمینت را با تضمین کیفیت به فروش می رساند و همواره محصولات با کیفیت را برای فروش انتخاب می نماید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 730
نمایش همه
علاقه مندی ها ()