بیشترین پوششی که در گذشته برای دیوارها استفاده میشد رنگ ساختمانی بود که البته هم اکنون نیز این پوشش ساختمانی طرفداران زیادی دارد. با ورود کاغذ دیواری به دکوراسیون داخلی همه چیز متحول شد و با استقبال زیادی مواجه گردید. کاغذ دیواری یکی از پوشش های بسیار محبوب است که با طرح و رنگ های متنوع و در برندهای مختلف وارد بازار میشود. در انتخاب و خرید انواع کاغذ دیواری چندان برند آن مد نظر قرار نمیگیرد و اغلب مشتریان کاغذ دیواری تنها به طرح و رنگ آن توجه میکنند. اما این اشتباهی است که خریداران همواره آن را تکرار میکنند زیرا در کنار طرح و رنگ باید به کیفیت کاغذ دیواری نیز توجه زیادی شود. کاغذ دیواری باید از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد تا بر اثر گذر زمان کیفیت خود را از دست ندهد و شادابی خود را حفظ کند.

ویژگی های کاغذ دیواری استاندارد و مرغوب

اولین ویژگی یک کاغذ دیواری مرغوب قابل شستشو بودن آن است. یک کاغذ دیواری مرغوب میتواند کیفیت خود را با قابل شستشو بودن به رخ بکشد. باید بتوان سطح کاغذ دیواری را با مواد شوینده به خوبی تمیز نمود بدون آنکه  افت کیفی پیدا کند. روکش کاغذ دیواری بهتر است از نوع وینیل انتخاب شود که قادر است تا مقاومت بالاتری را از خود نشان دهد. مقاومت بالای کاغذ دیواری در برابر کشش یکی از نکاتی است که باید در نظر گرفته شود. کشیده شدن کاغذ دیواری بر اثر عوامل مختلف میتواند باعث پاره شدن بخش هایی از کاغذ آن هم در طولانی مدت شود. اما با انتخاب یک کاغذ دیواری مقاوم در برابر کشش دیگر چنین مشکلاتی بوجود نخواهد آمد. عدم جذب گرد و غبار و ضد آلرژی بودن نیز از دیگر ویژگی های یک کاغذ دیواری مرغوب است.

قیمت کاغذ دیواری

با نگاهی به قیمت انواع کاغذ دیواری متوجه خواهید شد که کاغذ دیواری ها از ثبات قیمتی برخوردار نیستند و فروشگاه های مختلف قیمت های گوناگونی را به مشتری اعلام میکنند که این موضوع باعث سر در گمی او میشود. قیمت کاغذ دیواری نسبت به خارجی و ایرانی بودن آن متغیر است و کاغذ دیواری های خارجی  در این بین قیمت بالاتری دارند. بالا بودن قیمت کاغذ دیواری خارجی بی دلیل نیست و عواملی همچون کیفیت بالا و همچنین هزینه های گمرگی باعث بالا رفتن قیمت آن شده اند.

شرکت دکور آفیس مفتخر است اعلام دارد با احترام به سلایق مختلف اقدام به عرضه بی نظیر ترین و منحصر بفرد ترین مدل های کاغذ دیواری از نوع خارجی و داخلی نموده و برای جلب رضایت مشتریان مناسبترین قیمت ها را برای محصولات خود در نظر گرفته است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 608
نمایش همه
علاقه مندی ها ()